kattälskaren Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Bada varmt skumbad, dricka fanta och äta chips, godis etc, sitta och bajsa med en Kalle Anka, och kanske några mer saker som jag inte kommer på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Kom på en sak. Alla ni som inte har nämnt sex. Ta det ni sa och addera med sex. Vilken jääävla kombination!! @StellHell: du värkar vara lite besatt av sex . äre någonting som du vill berätta för mr. gurfi? det skönaste? hmm. vet inte, kanske ta en öl eller päroncider och spela lite Zelda eller max payne . eller kanske gå ner till videobutiken och hyra en het p-rulle, smörja in hela sin kropp med matolja och go busy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Själv är jag inte särskilt jätteförtjust i att bajsa; visst, det är en väldigt tillfredställande och bekväm känsla att släppa ut en storing, men att sitta där med t.ex en Kalle Anka och slappna av har jag svårt för, jag får alltid sådan verk i vaderna! Det är inte heller lätt att få till en bra position... Iallafall - sitta om natten och lyssna på lugn elektropop med suddiga pling-plonggitarrer och tysta viskningar (elektroindiepop, dvs) och disskutera filosofi och döden på MSN med en kopp te bredvid och sömn i ögonen är alltid lika trevligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Bränna saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 (redigerad) En kall fräsch prilla under läppen är fint... annars är det alltid fint att bara softa framför TV'n ett par timmar. edit: varje gång jag kollar på scrubs är fint Redigerad 27 april, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Själv är jag inte särskilt jätteförtjust i att bajsa; visst, det är en väldigt tillfredställande och bekväm känsla att släppa ut en storing, men att sitta där med t.ex en Kalle Anka och slappna av har jag svårt för, jag får alltid sådan verk i vaderna! Det är inte heller lätt att få till en bra position... Iallafall - sitta om natten och lyssna på lugn elektropop med suddiga pling-plonggitarrer och tysta viskningar (elektroindiepop, dvs) och disskutera filosofi och döden på MSN med en kopp te bredvid och sömn i ögonen är alltid lika trevligt... Vad poetisk du är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 cykla är en riktig höjdare. Men sen finns det ju R***A och sitta på Gtasajten Kramas & gosa är gött! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 cykla är en riktig höjdare. Men sen finns det ju R***A och sitta på Gtasajten Kramas & gosa är gött! Eeeew! Sitter du och runkar framför GTAsajten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Eeeew! Sitter du och runkar framför GTAsajten! Det gör jag också, sneglar upp tittandes på din signatur (Skojja) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Eeeew! Sitter du och runkar framför GTAsajten! Det är därför jag aldrig har postat några bilder på mig själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Det är därför jag aldrig har postat några bilder på mig själv! Det är därför jag aldrig runkar framför Gtasajten :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Vad poetisk du är. Poetisk är bara förnamnet... .."jävla lyriker". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Ligga i sängen innan man somnar, cykla med vinden i håret, runka och massage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Åka fort med bil eller annat fordon så att man får den där goa känslan i magen, sova, dricka cola när man är törstig, första dagen på sommarlovet, pissa, runka och skita Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Dra ner på stan med polarna på röjarfest...Det är så härligt när man vaknar dagen efteråt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Dra ner på stan med polarna på röjarfest...Det är så härligt när man vaknar dagen efteråt! Säger en kille på 13 år. :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Säger en kille på 13 år. :\ 12 är han faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Säger en kille på 13 år. :\ Har man mördat en katt så är det väl inte så konstigt med röjarfest. Men han kanske borde ha skolkat från lite färre lektioner kanske (även om han inte blir lika cool då ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Det ni pratade om förut det där med alla som inte nämnt tjejer i sina exempel på sköna grejer: de flesta kanske är oskulder, eller tjejer? Och att uttala sig om något man inte vet något om är fel, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 (redigerad) Eeeew! Sitter du och runkar framför GTAsajten! .gah.... got me! :'( det är mest dig jag tänker på när jag gör det Stellan.. Redigerad 29 april, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts