Cortez Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 En liknande tråd har säkert funnits, men folk ändrar sig ju hela tiden. Så jag skriver en ny. Den går ut på att du ska skriva vad du tyckte är skönast i hela världen att göra, se, vara med om, känna, höra, eller vad du nu tycker är skönast här i världen. Själv har jag ingen speciellt favorit. Har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 .att knulla kanske.. fast att kruuza 740-limo med turbo är nog snäppet skönare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Lov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 (redigerad) Förutom sex ligger skita högt på listan... åka nercabbat en varm sommardag eller sitta på stranden och dricka bärsingar... är inte mkt som slår heller Redigerad 24 april, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Kramas. En riktigt varm, mysig kram, med en tjej med hår som luktar himmelskt. Bara stå och hålla om varandra i flera minuter, det är mysigt. Och att göra tvåan som Kallis sa. Utan tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Kramas. En riktigt varm, mysig kram, med en tjej med hår som luktar himmelskt. Bara stå och hålla om varandra i flera minuter, det är mysigt. Håller med till 100 % Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 (redigerad) RUNKA!?! Nej men.. köra crossen till badet en jävligt varm sommardag i stugan! DET ÄR GREJER DET En varning KalleR! Redigerad 24 april, 2005 av Lindström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Åka nåt riktigt snabbt på ett tivoli, eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Chips, lov, läsk, pizza och hångla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Lyssna på riktigt bra musik? Knulla vet jag ju inte hur det känns än så jag låter det vara osagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Musik kan få en av få en coolt skön känsla. Annars kanske.. hmm .. jag älskar fart, det är skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Nej men.. köra crossen till badet en jävligt varm sommardag i stugan! DET ÄR GREJER DET Håller helt med dig, att köra traktor och ta crossen til sjön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 1.Mysa med tjejen 2.Sitta och göra höggrafiskabilder när man lyssnar på Barcode brothers (Techno) eller ta en iskall Redbull och bara flygaiväg bland målnen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Runka eller skita. Sen är det jävligt skönt att ta en varmdusch också, eller ett bad. Eller att dricka vatten när man är hur törstig som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Bada, kramas, när någon annan kammar ens hår... Ja, den sista där är fan bäst i världen... Skulle gå till frisören varje dag om jag hade varit miljonär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Skita. att typ hålla sig en hel dag och sen skita på kvällen, med aftonbladet, kalle eller någon annan tidning är seriöst det skönaste som finns. skönare än sex enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Typ, runka och få utlösning! Tvåan är skönt ibland. Som Weener sa, dricka när man är törstig. Eller lägga sig ned och vila när man har lite ont i ryggen. Och lägga sig in en nybäddad säng med nyduschat hår! Det var skönt att ta av sin tandställningen på morronen, när man hadde det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Ja, det där med tandställningen w o r d-ar jag på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Hmpf... Att lägga sig i en säng med nya lakan när man är nyduschad, lägga sig ned när man är helt slutkörd, köra på crossbana (skönt vet jag inte, men härligt/kul), runka är väl en självklarhet, få nya prylar (elektronik speciellt). Finns väl mycket mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Skönast är kanske att åka berg-och-dalbana och ha känslan att det är lov! Sen är det aldrig fel att ha smaken av Power King och få in ett sniperskott i huvudet på en tysk (CoDUO) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts