thegtafreak Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 (redigerad) Kan någon göra en framtids polisbil ps: helst ingen svensk polisbil skulle se lite konstigt ut Redigerad 24 april, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Det här börjar likna ett beställnings forum... det tycker inte jag om, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Håller med dig glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJTaz Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Du thegtafreak försök lära dig modda istället kan vara kul att kunna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 25 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Ja bra ide men jag vet inte hur man gör (jag har zmodeler) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 25 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Förresten kan ni ge mig en länk till en sajt med framtids polisbil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Vet inte om det finns nån faktiskt.. tror inte det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 25 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Nehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 (redigerad) Kan du fixa blueprints eller mer bilder på den så kan jag försöka om du inte kan fixa mer bilder så blir det svår att göra den :'( Redigerad 25 april, 2005 av AdamZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Kan någon göra en framtids polisbil ps: helst ingen svensk polisbil skulle se lite konstigt ut Är det Demolition Man som den bilden är tagen från? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Är det Demolition Man som den bilden är tagen från? Bilarna i demolition man flyger väl inte har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Nepp du har så sant fen vilken trevlig film det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Nepp du har så sant fen vilken trevlig film det är SAPD... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 26 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Du adamzz jag hittade några förslag till polisbilen här har du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 26 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Nu skrev jag dehär bara för att topicen ska överleva (är det något straff på att skriva så här) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Nu skrev jag dehär bara för att topicen ska överleva (är det något straff på att skriva så här) Vadå överleva? den försvinner inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 26 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Ja jag vet me´n jag menade så att ingen glömmer den (vad är adamzz jag har ju lagt upp bilder åt honom eller han kanske reda håller på att fixa bilen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 26 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 En bild till Och den är från Back To The Future Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 En bild till Och den är från Back To The Future Finns redan massa av den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 27 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Jag vet men sätt blåljus på taket och fixa sirener och tada en polisbil från Back To The Future Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts