Xemtoth Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 När jag går i in skin-mappen är det bara tomt, ska det inte va massa skins o sånt? och när jag lägger in ett skin där finns det inte med i spelet? nån som vet hur man fixar det? en bild kommer här: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Har för mig att det inte är där skinnen ska finnas. dom fins i Sims mappen någonstans. Men vart? Orka instalera å kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 The Skins! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Har för mig att det inte är där skinnen ska finnas. dom fins i Sims mappen någonstans. Men vart? Orka instalera å kolla Tack! har hittat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Nu hände det inget när jag lade in det, måste man skriva om namnet på dem eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts