thegtafreak Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Skit bra världens bästa mod det är :new vicecity 2005 jag sökte lite modds på gta3.net och hittade den här modden här är en länk http://gta.gamigo.de/download.php?do=download&id=3398 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Lite mer info om moden tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 24 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Tja det är en skitbra updatering på vicecity 2004 för när man ringer på taxi så kostar det 500 dollar istället för 100 dollar och man slipper alla jobbiga telefonsamtal i början mer vet jag inte för jag kan inte tyska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Det säger inte mig så mkt, har inte haft VC instalerat på över ett år och har inte nån koll alls på det som hänt det senaste året... så jag har ingen aning om vad vc 2004 är heller, lite infosidor hade varit bra, inte bara en direktlänkt till nerladdningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
madin Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Det finns en redme fil med i när du laddat ner den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 24 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 (redigerad) Här en länk ps:det är ingen direkt länk http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&id=88 Redigerad 24 april, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Finns det isf nån save-fil till de där allt är klarat som det gjorde till New Vice City 2004? Modden är bra men uppdragen är värdelösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 24 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Kanske det kanske det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Här är rätt mkt info om modden: http://www.modstargames.com/mods/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 24 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Wow tack så jätte mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Grattis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Verker coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts