Azore Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Har du det själv? Var köpte du de? Vilket köpte du, är det lätt? Nej, jag har det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 24 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Nej, jag har det inte. Hur kan du då veta så mkt. Känner du nån som har det? Det jag undrar är om man kan "adda" spel. T.e.x om spiderman 3 kommer ut, kan man fixa action replay fusk till det spelet då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Hur kan du då veta så mkt. Känner du nån som har det? Det jag undrar är om man kan "adda" spel. T.e.x om spiderman 3 kommer ut, kan man fixa action replay fusk till det spelet då? Man kan väl veta en del om en sak fast man inte har den. Har inte just paketet utan en av del-skivorna. Det finns redan en massa koder inprogramerade på skivan man får med, men kommer det ett nytt spel som det inte finns några koder till på skivan så är det bara att lägga till nya från tex Codejunkies på egen hand. Det är det som minneskortet är till för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Hur kan du då veta så mkt. Känner du nån som har det? Det jag undrar är om man kan "adda" spel. T.e.x om spiderman 3 kommer ut, kan man fixa action replay fusk till det spelet då? På Action Replay max, Evo Edition som jag har är det bara att ladda ner nya koder till spelet när du har startat spelet. Men då måste du ju självklart ha en adapter och nätverkskabel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
7even Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Http://www.maxbot.com/gta/ Står vilka fusk du får. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts