Jump to content

Fuck yeah.

pottzork
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 68
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Alla från Gtasajten kan stå i nått i hörn å se allmänt glada ut med en fet skylt:

Vi är från Gtasajten :lol:

eller nått .

No offence men då kommer jag dissa träffen totalt om ni ska hålla upp en skylt :D

(DOH!) Trodde jag tryckte på edit knappen >_<

Redigerad av Diezl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vafan...jag bjöd ju bara Fido :lol:

>_<

Bara så du vet , jag är seriös...

Jag kommer ihåg nu... Det var väl några månader sedan du skrev det. Men du frågade om någon hade hittat hem till dig för att det hade hörts som om någon gick utanför ditt fönster VEMFSN TROR DU DET VAR VA !!?! Inte fan var det någon gammal alkis...

Det var jag , FRENZY.... ska jag ta med korvbröd eller ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara så du vet , jag är seriös...

Jag kommer ihåg nu... Det var väl några månader sedan du skrev det. Men du frågade om någon hade hittat hem till dig för att det hade hörts som om någon gick utanför ditt fönster VEMFSN TROR DU DET VAR VA !!?! Inte fan var det någon gammal alkis...

Det var jag , FRENZY.... ska jag ta med korvbröd eller ?

Psycho :angry::shifty: ! Funnylin är förföljd...

Redigerad av Diezl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:angry:

Vad är det för fel på anarkister?

Träffat/känner du någon? Du vet inte hur dom är?

Till P-C:

Varför är 100mbit BBB frihet? Mer frihet med 100mbit bara, fjantigt med reklam till bbb som inte kan hålla en 10mbit lina stabil.

100mbit bbb suger ändå, betala för extra bandbredd - sux.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det för fel på anarkister?

Träffat/känner du någon? Du vet inte hur dom är?

Till P-C:

Varför är 100mbit BBB frihet? Mer frihet med 100mbit bara, fjantigt med reklam till bbb som inte kan hålla en 10mbit lina stabil.

100mbit bbb suger ändå, betala för extra bandbredd - sux.

Nej jag har inte träffat någon anarkist (förutom på internet)... Iallafall ingen som uppgett det.

Varför jag dissar anarkism? För att göra en lång historia kort... systemet är idiotiskt och helt ohållbart. Somalia är det enda landet i världen som har det och du kan ju gissa hur det går för dom...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väl mest folket och inte systemet det är fel på... Fråga vem som helst om vad de skulle göra om de fick göra vad de ville. De skulle säkert säga nåt i stil med "Sparka en tant" eller "Sno en massa grejer".

Sen är det ju mest punkare som tycker om att de skulle få göra allt de ville som är anarkister. Om alla var snälla och gulliga och hjälpte varann skulle väl anarki, som faktist är total frihet vara bra eller hur?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor