P-C Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 (redigerad) Håller med dig fullständigt .. det vore redigt kul att träffa nån isf. så maste man ha en lapp eller nåt så man känner igen den http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/aasd.JPG EDIT: jag menar i samband med 1:a Maj demonstrationen Redigerad 25 april, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Håller med dig fullständigt .. det vore redigt kul att träffa nån isf. så maste man ha en lapp eller nåt så man känner igen den http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/aasd.JPG EDIT: jag menar i samband med 1:a Maj demonstrationen Haha, [JAG KOMMER FRÅN GTASAJTEN.COM - SLEWME] Skulle vara något det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Alla från Gtasajten kan stå i nått i hörn å se allmänt glada ut med en fet skylt: Vi är från Gtasajten eller nått . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Synd att jag inte kan komma anars hade jag lätt gjort det ! Det hade ju varit grymt att träffa folk från Gtasajten Så hademan kunnat slåss eller det är bara jag som gillar att slåss ? Nej jag åker hem till Funny och grillar korv istället:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Alla från Gtasajten kan stå i nått i hörn å se allmänt glada ut med en fet skylt: Vi är från Gtasajten eller nått . Folk kommer ju att titta på oss som om vi vore idioter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Folk kommer ju att titta på oss som om vi vore idioter Du har fattat poängen nä men seriöst vi borde träffas typ på S:t Eriksplan nån bestämd tid och sen tåga mot Vasaparken .. man får väl tejpa fast nån lapp med sitt "nick" på så man vet vem som är vem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Nej jag åker hem till Funny och grillar korv istället:) Vafan...jag bjöd ju bara Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Linköping är självfallet den stad en gtasajtenträff ska ske i. Ja visst... Betalar du resan så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Du har fattat poängen nä men seriöst vi borde träffas typ på S:t Eriksplan nån bestämd tid och sen tåga mot Vasaparken .. man får väl tejpa fast nån lapp med sitt "nick" på så man vet vem som är vem Haha, Ditt nick är ju isåfall det lunt nördigaste att gå omkring med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Du har fattat poängen nä men seriöst vi borde träffas typ på S:t Eriksplan nån bestämd tid och sen tåga mot Vasaparken .. man får väl tejpa fast nån lapp med sitt "nick" på så man vet vem som är vem Då får jag börja vandra nu då..bor inte precis i närheten. Ska bara packa proviant och leta fram vandringskäppen. Går det snabbare om man korsar några berg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Haha, Ditt nick är ju isåfall det lunt nördigaste att gå omkring med Man behöver ju inte bära ett stort plakat där det står "MITT INTERNET-ALIAS ÄR P-C!!!!!111ettettettelva11!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Ja visst... Betalar du resan så Tss...får väl råna en bank då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Man behöver ju inte bära ett stort plakat där det står "MITT INTERNET-ALIAS ÄR P-C!!!!!111ettettettelva11!!" Jaha, ok då är jag med.. Missuppfattade dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Jaha, ok då är jag med.. Missuppfattade dig Fast man kommer känna igen mig ändå .. jag är den där allmänt förvirrade killen som bär ett plakat där det står "Bomber och granater- vi är alla pirater!"- på ena sidan och "Frihet är 100Mbit BBB" på andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Fan varför ska allt alltid vara i stockholm, tänk på oss andra för en gångs skull Bättre utifall det blir bråk så slipper vi övriga i landet få skiten sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Tss...får väl råna en bank då. Nää ta en värdetransportsbil istället. Dom är roligare att råna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Nää ta en värdetransportsbil istället. Dom är roligare att råna. Nödvändigaste dubbelposten i år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 (redigerad) Nödvändigaste dubbelposten i år Dagens i-landsproblem... Redigerad 25 april, 2005 av JMC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Harhar! Här är vi pirater. Tror ni snuten kommer vara där? Vad är chansen för bråk? Kul blir det iaf. Hoppas jag får med mig en trevlig DvD-rip hem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Harhar! Här är vi pirater. Tror ni snuten kommer vara där? Vad är chansen för bråk? Kul blir det iaf. Hoppas jag får med mig en trevlig DvD-rip hem... Klart att polisen kommer att vara där. Men om du vill så kan jag be min farfar att vara på plats(han är civilpolis) så det är bara att ge mig ditt för- och efternamn så kommer han nog att strunta i dig ska du se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts