Jump to content

Fuck yeah.

pottzork
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 68
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Folk kommer ju att titta på oss som om vi vore idioter :D

Du har fattat poängen >_<

nä men seriöst vi borde träffas typ på S:t Eriksplan nån bestämd tid och sen tåga mot Vasaparken .. man får väl tejpa fast nån lapp med sitt "nick" på så man vet vem som är vem :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har fattat poängen :lol:

nä men seriöst vi borde träffas typ på S:t Eriksplan nån bestämd tid och sen tåga mot Vasaparken .. man får väl tejpa fast nån lapp med sitt "nick" på så man vet vem som är vem :D

Haha, Ditt nick är ju isåfall det lunt nördigaste att gå omkring med >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har fattat poängen >_<

nä men seriöst vi borde träffas typ på S:t Eriksplan nån bestämd tid och sen tåga mot Vasaparken .. man får väl tejpa fast nån lapp med sitt "nick" på så man vet vem som är vem :lol:

Då får jag börja vandra nu då..bor inte precis i närheten. Ska bara packa proviant och leta fram vandringskäppen. Går det snabbare om man korsar några berg?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha, ok då är jag med.. Missuppfattade dig >_<

Fast man kommer känna igen mig ändå .. jag är den där allmänt förvirrade killen som bär ett plakat där det står

"Bomber och granater- vi är alla pirater!"- på ena sidan och "Frihet är 100Mbit BBB" på andra

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Harhar! Här är vi pirater. Tror ni snuten kommer vara där? Vad är chansen för bråk? Kul blir det iaf. Hoppas jag får med mig en trevlig DvD-rip hem...

Klart att polisen kommer att vara där. Men om du vill så kan jag be min farfar att vara på plats(han är civilpolis) så det är bara att ge mig ditt för- och efternamn så kommer han nog att strunta i dig ska du se >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor