Moroni_Family Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Fan varför ska allt alltid vara i stockholm, tänk på oss andra för en gångs skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Fine, då behöver du inte ladda ner något mer från nätet. Eh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 (redigerad) Eh? Vad snackar han om? hehe men själv bor man ungefär 34mil där ifrån.. blir nog inget för mig häller.. Redigerad 24 april, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Eh? Vad käre slewME menar är att om du inte stödjer saken.. varför använda den? om du inte stödjer att man ska få ladda ner så varför ska du FÅ ladda ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Vad käre slewME menar är att om du inte stödjer saken.. varför använda den? om du inte stödjer att man ska få ladda ner så varför ska du FÅ ladda ner? För att jag vill. Piratpojkarna kan komma och skälla ut mig bäst fan dom vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 För att jag vill. Piratpojkarna kan komma och skälla ut mig bäst fan dom vill. Det är ju DOM som jobbar så att DU ska slippa betala... är du inte MED oss så är du EMOT oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Det är ju DOM som jobbar så att DU ska slippa betala... är du inte MED oss så är du EMOT oss Bite me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Vad käre slewME menar är att om du inte stödjer saken.. varför använda den? om du inte stödjer att man ska få ladda ner så varför ska du FÅ ladda ner? Här är ett mycket bra exempel på en kvickskallig gosse! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 För att jag vill. Piratpojkarna kan komma och skälla ut mig bäst fan dom vill. Piratbyrån och Anti-Piratbyrån är inte samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 EDIT: tror ni funnylin kommer? grymmt om man äntligen får se hur han ser ut Tror inte jag iaf. Om ingen kommer förbi Linköping och hämtar upp mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Missade när dom var i Umeå. Men kommer dom förbi så kommer jag tamefan vinna bäst utklädda pirat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Ska på annan demostration så, nej. Anarkistpartajj på medis! Anarkister... suck Bor i Stockholmsområdet så jag kanske svänger förbi... Vi får se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 http://www.jcxp.net/jack/fun/dear_god_stop.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Tycker alla GTAsajten-melemmar borde stämma träff nånstans skulle vara attans kul att träffa nån från forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Fan varför ska allt alltid vara i stockholm, tänk på oss andra för en gångs skull För att det ligger i mitten av sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Linköping är självfallet den stad en gtasajtenträff ska ske i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Anarkister... suck Bor i Stockholmsområdet så jag kanske svänger förbi... Vi får se Anarkister vaddå? Linköping är självfallet den stad en gtasajtenträff ska ske i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Linköping är självfallet den stad en gtasajtenträff ska ske i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Tycker alla GTAsajten-melemmar borde stämma träff nånstans skulle vara attans kul att träffa nån från forumet Okej! Alla kom upp till Kebnekaise så grillar vi korv och har det trevligt. Jag fixar korven så fixar ni brödet och sånt..Hmm, ska vi säga fredagen den 13:e maj? Den dagen funkar perfekt för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 AHAHAHAHAHAHA LOL men ärlit vi borde jue fan träffas iaf dom som kan komma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts