Jump to content

Machinima av GTA SA?

Recommended Posts

Jag läste detta och blev väldigt intresserad av machinima. Tycker ni att jag ska försöka göra en med hjälp av GTA SA? Självklart inte lika avancerad som de exempel i denna tråd, men en seriös film iaf. Tror ni att det går att göra en enkel variant med PS2, eller är det bara att ge upp och vänta till PC versionen?

Är någon annan intresserad så hör av er här eller via PM.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja visst,försök du bara. Jag skulle gärna se den. Vad ska den handla om isf?

En så länge är det bara en idé, jag har inte planerat något speciellt. Jag frågade här först för att se vad folk tycker. Angående manus skulle jag gärna vilja ha lite idéer av medlemmar här på GTAsajten. Ge förslag här eller via PM.

Mer kommentarer tack...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag följer den optimistiske Tweaks förslag och hoppas nu på hjälp av er. Jag skulle gärna vilja ha förslag på filmens handling. Är någon riktigt intresserad kan den hjälpa till med manuset och göra filmen med mig.

Jag tänker alltså inte börja än, utan vill ta reda på vad ni tycker och tänker först.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En sitcom med CJ och hans homies, tack! 5-minutersavsnitt med pålagt skratt och dåliga skämt. På svenska dessutom!

Hahahahahaha! Jag kan lova att det skulle slagit igenom! Men inte på svenska då, det skulle man fan göra sen när PC versionen kommer ut :P Vore skithäftigt... äkta Fresh Prince of Bel-Air skämt.

Hahaha, Bra idé :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyvärr är det ganska svårt att genomföra. Lättast vore ju att göra en film med inte allt för mycket prat i..

Inte då! Det behöver ju inte vara läppsynkat och sådär. Fan, i vice city kunde man ju kolla i första-person =/ Då kunde man ju få fram vinklar på andra personer som t.ex. pratar med Tommy. Fast nu går det inte för man rör runt kameran istället.

Begränsat, men inte svårt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor