Tackleberry Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Jag läste detta och blev väldigt intresserad av machinima. Tycker ni att jag ska försöka göra en med hjälp av GTA SA? Självklart inte lika avancerad som de exempel i denna tråd, men en seriös film iaf. Tror ni att det går att göra en enkel variant med PS2, eller är det bara att ge upp och vänta till PC versionen? Är någon annan intresserad så hör av er här eller via PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Ja visst,försök du bara. Jag skulle gärna se den. Vad ska den handla om isf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Ja visst,försök du bara. Jag skulle gärna se den. Vad ska den handla om isf? En så länge är det bara en idé, jag har inte planerat något speciellt. Jag frågade här först för att se vad folk tycker. Angående manus skulle jag gärna vilja ha lite idéer av medlemmar här på GTAsajten. Ge förslag här eller via PM. Mer kommentarer tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Det blir nog bäst att vänta på PC- verisionen om du ska göra machinima. Enklare att spela in och sen lär det komma en "Camera-Hack-Mod", precis som det gjorde till Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Han kan väl göra en till PS2 och en till PC,det gör väl inget om han försöker på PS2? Gör en undersökning om vad folk vill att den ska handla om vetja! Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Coolt, ska du typ spela in egna röster sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Jag följer den optimistiske Tweaks förslag och hoppas nu på hjälp av er. Jag skulle gärna vilja ha förslag på filmens handling. Är någon riktigt intresserad kan den hjälpa till med manuset och göra filmen med mig. Jag tänker alltså inte börja än, utan vill ta reda på vad ni tycker och tänker först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 (redigerad) Gör en parodi på någonting. Edit: Gör en parodi på forumet. Redigerad 24 april, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Haha ja fan,gör som Corleone sa Tycker fortfarande du ska göra en undersökning här på forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Och hur gör ma nparodi på ett forum med hjälp av ett spel? hehe kom på att man ju skulle kunna göra saker och säga vem det e som gör det (Parodi på medlemmarna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Kanske du skulle satsa på en helgalen biljakt genom hela delstaten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Ta med en kille i filmen som fått framtänderna utslagana och inte kan säga R för det låter som J Öhh...Tjänaje Jäjka huj måj du i pajty dagaj? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 En sitcom med CJ och hans homies, tack! 5-minutersavsnitt med pålagt skratt och dåliga skämt. På svenska dessutom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 En sitcom med CJ och hans homies, tack! 5-minutersavsnitt med pålagt skratt och dåliga skämt. På svenska dessutom! Hahahahahaha! Jag kan lova att det skulle slagit igenom! Men inte på svenska då, det skulle man fan göra sen när PC versionen kommer ut Vore skithäftigt... äkta Fresh Prince of Bel-Air skämt. Hahaha, Bra idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 26 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Hehe, roliga idéer. Tyvärr är det ganska svårt att genomföra. Lättast vore ju att göra en film med inte allt för mycket prat i... Jag fantiserar vidare, fortsätt gärna att ge förslag. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Tyvärr är det ganska svårt att genomföra. Lättast vore ju att göra en film med inte allt för mycket prat i.. Inte då! Det behöver ju inte vara läppsynkat och sådär. Fan, i vice city kunde man ju kolla i första-person =/ Då kunde man ju få fram vinklar på andra personer som t.ex. pratar med Tommy. Fast nu går det inte för man rör runt kameran istället. Begränsat, men inte svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts