thotim Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 (redigerad) Det finns ett problem som retar mig oerhört. När jag lirar spel som t.ex Thief 3, Empire Earth 2 & Battle for middle earth så går allt i "mega-slowmotion". Bilden uppdateras typ var 8:onde sekund...Asajobbigt man kan inte ta sig fram i menyerna. Man ser bara hur musen rör på sig. Mitt grafikkort har blivit skumt tror jag. Vad tror ni!? Edit: Min dator: * AMD Athlon XP +2800 * PC-3200, 2x512 DDR * Nvidia Geforce FX 5600 Redigerad 24 april, 2005 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Mjo, jag hade samma fel förut, det var virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Kolla drivrutinerna till att börja med. Nvidia - Driver Page Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Formatera datorn .. det brukar du vara pigg på ju länge sen man såg dig posta, tim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts