snaxe Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 FINNS UFON ELLER INTE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snaxe Skrivet 23 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 FINNS DET UFON SVARA GÄRNA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 1. Du behöver inte dubbelposta, tryck på 'EDIT' ovanför dina inlägg istället. 2. Har du något tålamod? Bara för att du inte får svar inom fyra minuter betyder inte det att du aldrig får det. Och KL 01.00 på natten är det inte så många inloggade på forumet. 3. Nej, det finns inga UFO'n i San Andreas! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snaxe Skrivet 24 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 SORRY MEN JAG HAR HÖRT OM UFON Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Ja, och du kan stänga av CAPS-LOCK nu! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Fight, fight, fight, fight, fight, fight! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Va? Det där kallas spam. Spam= Varning! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Nej! Det är upprepande ord. Inte i spam-stämma utan mer i verklig. Testa... säg fight upprepande gånger snabbt så kommer du att fatta vad jag snackar om Prrrrr Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snaxe Skrivet 24 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Jag är liti ny på det här så jagvet inte alla regler Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 läs här så vet du till nästa gång Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Det där kallas spam. Spam= Varning! Spam = Obeställd reklam Flood = Samma inlägg på raken Bump = Skriva ett inlägg i tråden (med noll innehåll) för att den ska hamna längre upp på sidan och bli uppmärksammad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snaxe Skrivet 24 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Tack nu vet jag det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 DET FINNS VISST UFON! KAN INGEN FATTA DET! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 För ett tag sen vart det någon som gjorde en topic vid namn "Ufoguide" eller något sånt. Besökte platserna som han påstod att det fanns ufon vid. Jag gjorde exakt som han hade beskrivit, å inte f*n har jag sett nåt UFO. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 DET FINNS VISST UFON! KAN INGEN FATTA DET! Lägg av för fan . Om ddet skulle finnas ufon skulle du vara den sista som skulle kunna bevisa. Jag slår vad om att du inte äns spelar San Andreas. DET FINNS INTE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Tror att han aldrig ens har sett nått från SA. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Uuuhh... 1. Sök, finns massa trådar. 2. Sluta spamma (i forumsammanhang är spam upprepade onödiga inlägg, så knip) 3. Försök skriva någorlunda ordentligt. 4. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts