Ocke Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 vilka har sett den jag har sett den.den är j*vligt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crime Lord Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 Jag tyckte sagan om ringen va skit dålig o tråkig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 Jag tyckte sagan om ringen va skit dålig o tråkig. wörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 jag ska se den på mondag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 (redigerad) ja har också sett den den var svin bra. heheh enterna äger påminner lite om warcraft3 faktiskt Redigerad 28 december, 2002 av walen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 wörd Håller med till 100%! det enda dom gorde i den var ju att mörda orcs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 vilka har sett den jag har sett den.den är j*vligt bra Skulle j*vligt gärna vilja se den....älska den första filmen!...men jag tror jag väntar tills den kommer på dvd.....fast en film jag bestämt redan nu att jag ska se på bio(Även fast den inte kommer förrns den 7:e feb)är Kopps....jag tror ni vet vad det är!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 Håller med till 100%! det enda dom gorde i den var ju att mörda orcs... håller åsså me till 100 % Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 alla säger att Sagan om de Två Tornen är mycket sämre än den första filmen, stämmer de eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 alla säger att Sagan om de Två Tornen är mycket sämre än den första filmen, stämmer de eller? Alla har olika uppfattning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 Den filmen aeger riktigt hårt! Speciellt slaget vid Helms klyfta e imponerande....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 dom som inte gillar våld tycker nog det. men jag tyckte den var grymt mycket mer underhållande än den första. igentligen kan man ju inte säga att den andra filmen är sämre liksom det är två olika filmer och historien är ju skriven så som filmerna utspelar sig alla tre berättelserna är väll igentligen en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 Ska se den när den kommer ut på bion här i v-vik... skulle komma ut i mitten av januari... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 Hur stor befolkning har Västervik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 17 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2003 Sådär, nu har jag sett den, kom hem nyss Den var mycket bättre än den första enligt mitt tycke och en film som man inte får missa! Det var biopremiär idag och vi var nära på att inte komma in trotts att vi hade stått 45 min i kö! DeLtanaToR: I tättorten ca 20 000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 DeLtanaToR: I tättorten ca 20 000. sveriges New York. i Gamleby kommer den nog inte ut förens om ca ett halvår. tror det var så med ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Såg den igår oxå... Den va väl bra.. Men jag minns inte så mycket av den för jag hade ett par bärs i blodet... (Såg den på DVD dock...bränd.. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts