Sikorka Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Vad heter Kill Bill låten..? Den där kända kill Bill låten... Den går på reklam nu... Det är nån gammal racing bil som kör i slow motion och så spelas den,,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Tomoyasu Hotei - Battle Without Honor or Humanity. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Kill Bill filmerna är så jävla own! Alla Tarantinos (stavning?) filmer är bra, iaf dom jag har sett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Men musiken på kill bill är ju sen samma som på Samurai Jack som går på Cartoon NetWork... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Men musiken på kill bill är ju sen samma som på Samurai Jack som går på Cartoon NetWork... Aha, Samuraj Jack. Då vet jag exakt vilken låt du menar. Meh, jag som jämt kollar på det har glömt bort hur låten är. Gaah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts