simonracer Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Har lite koder här. ?=HAR EJ TESTAT vapenkod 1:R1,R2,L1,R2,VÄNSTER,NER,HÖGER,UPP,VÄNSTER,NER,HÖGER,UPP vapenkod 2:R1,R2,L1,R2,VÄNSTER,NER,HÖGER UPP,VÄNSTER,NER,NER,VÄNSTER vapenkod 3:R1,R2,L1,R2,VÄNSTER,NER,HÖGER,UPP,VÄNSTER,NER,NER,NER fullt i liv,armor+250000:R1,R2,L1,KRYSS,VÄNSTER,NER,HÖGER,UPP,VÄNSTER,NER, HÖGER,UPP bort med snuten:R1,R1,CIRKEL,R2,UPP,NER,UPP,NER,UPP,NER tvåsnutbrickor:R1,R1,CIRKEL,R2,VÄNSTER,HÖGER,VÄNSTER- -HÖGER,VÄNSTER,HÖGER självmord:HÖGER,L2,NER,R1,VÄNSTER,VÄNSTER ? kan andas under vatten:NER,VÄNSTER,L1,NER,NER,R2,NER,L2,NER ? fallskärm:VÄNSTER,HÖGER,L1,L2,R1,R2,R2,UPP,NER,HÖGER,L1 ? hoppahögt:UPP,UPP,TREANGEL,TREANGEL,UPP,UPP,VÄNSTER- -HÖGER,FYRKANT,R2,R2 ? max muskler:TREANGEL,UPP,UPP,VÄNSTER,HÖGER,FYRKANT,CIRKEL,VÄNSTER max fett:TREANGEL,UPP,UPP,VÄNSTER,HÖGER,FYRKANT,CIRKEL,NER inget fett eller muskler:TREANGEL,UPP,UPP,VÄNSTER- -HÖGER,FYRKANT,CIRKEL,HÖGER brudmagnet:CIRKEL,KRYSS,L1,L1,R2,KRYSS,KRYSS,CIRKEL,CIRKEL ? + respekt:R1,R2,L1,KRYSS,VÄNSTER,HÖGER,NER,UPP ? spräng alla bilar:R2,L2,R1,L1,L2,R2,FYRKANT,TREANGEL,CIRKEL,TREANGEL,L2,L1 ? kör på vatten med bil:HÖGER,R2,CIRKEL,R1,L2,FYRKANT,R1,R2 ? flygande bilar:FYRKANT,NER,L2,UPP,L1,CIRKEL,UPP,KRYSS,VÄNSTER ? snabba och ovanliga bilar åker pågatorna:UPP,L1,R1,UPP,HÖGER- -UPP,KRYSS,L2,KRYSS asbra sikte från bilen:UPP,UPP,FYRKANT,L2,HÖGER,KRYSS,L2,NER,R2,CIRKEL ? öde:KRYSS,NER,UPP,R2,NER,TREANGEL,L1,TREANGEL,VÄNSTER ? alla taxis har nitro:UPP,KRYSS,TREANGEL,KRYSS,TREANGEL,KRYSS- -FYRKANT,R2,HÖGER bättre bilhandling:TREANGEL,R1,R1,VÄNSTER,R1,L1,R2,L1 ? hoppa riktigt högt med cykeln:TREANGEL,FYRKANT,CIRKEL,CIRKEL- -FYRKANT,CIRKEL,CIRKEL,L1,L2,L2,R1,R2 ? snabbare bilar:HÖGER,R1,UPP,L2,L2,VÄNSTER,R1,L1,R1,R1 ? rosa trafik:CIRKEL,L1,NER,L2,VÄNSTER,KRYSS,R1,L1,HÖGER,CIRKEL ? svart trafik:CIRKEL,L2,UPP,R1,VÄNSTER,KRYSS,R1,L1,VÄNSTER,CIRKEL ? dödsbil:L1,L2,L2,UPP,NER,NER,UPP,R1,R2,R2 ? flygande båtar:R2,CIRKEL,UPP,L1,VÄNSTER,R1,VÄNSTER,UPP,FYRKANT,TREANGEL? odödlig bil:TREANGEL,L1,TREANGEL,R2,FYRKANT,L1,L1 ? uppror:NER,VÄNSTER,TREANGEL,VÄNSTER,KRYSS,R2,R1,L2,L1 folk får vapen:R2,R1,KRYSS,TREANGEL,KRYSS,TREANGEL,UPP,NER ? alla vill döda C-J:NER,UPP,UPP,UPP,KRYSS,R2,L1,L2,L2 bara gäng på gatorna:L2,UPP,R1,R1,VÄNSTER,R1,R1,R2,HÖGER,NER ? aggressiva förare:R2,CIRKEL,R1,L2,VÄNSTER,R1,L1,R2,L2 ? rhino:CIRKEL,CIRKEL,L1,CIRKEL,CIRKEL,CIRKEL,L2,L2,R1- -TREANGEL,CIRKEL,TREANGEL svävare:TREANGEL,FYRKANT,CIRKEL,KRYSS,L1,L2,NER,NER hydra:TREANGEL,TREANGEL,FYRKANT,CIRKEL,KRYSS,L1,L1,NER,UPP ? orkar inte skriva mer i dag kommer mer imorgon? BTW vilken är er favorit-bil?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 (redigerad) LOL, "Har lite koder här" *500 koder* "BTW, Vilken är din favvobil" Looo-o oL Oj.. Jo, NRG-900 Eller vad den nu heter. Redigerad 25 april, 2005 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 23 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Asså det var typ hälften av dom koder jag har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Asså det var typ hälften av dom koder jag har Onödigt att skriva massa koder här, alla koder finns på http://www.gtagaming.com eventuelthttp://www.gamewinners.com och så är nog många här fuskhatare. Om du vill översätta alla fusk så gör en webbsida istället, för här "glöms" de bort snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 23 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Aldrig varit inne på dom där sidorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Eddison carter ? eller vad han heter. han är ju PRO på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Ja han har byggt nån kontroll så att han kan skapa fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Ja han har byggt nån kontroll så att han kan skapa fusk Nej han har pillat ihop en kontroll med en sladd som ha nhar kopplat till en dator som testar alla möjliga kombinationer och då märker ju han när det står cheat activated. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Det kan jag göra på TV spelet utan nån krånlig datagrunka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 (redigerad) Det kan jag göra på TV spelet utan nån krånlig datagrunka Nej, det kan du inte.. Och det heter DATOR. Redigerad 25 april, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 VArför kan jag inte? Om han bara upptäcker fusk som redan finns så kan ju vem som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 VArför kan jag inte? Om han bara upptäcker fusk som redan finns så kan ju vem som helst Nej? han andvänder en kontroll so´m testar ca 200 komibinationer per minut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 (redigerad) Nej? han andvänder en kontroll so´m testar ca 200 komibinationer per minut Precis.. Enbom: Dagen du kan bygga en sådan är dagen du också kan göra det. Off Topic: Din signatur är väldigt störande. Redigerad 25 april, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Visst...Skickar ett mail o ber han göra en till mig Offtopic: Tycker inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Visst...Skickar ett mail o ber han göra en till mig Offtopic: Tycker inte jag 1. Last SEEN. 2. Äsch, gör som du vill med den.. Sa bara vad jag tyckte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts