Svamp-Svensson Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Jag ogillar OG LOC eftersom han skriker hela tiden när han pratar så det låter så jävla töntigt! Han låter helt enkelt som ett TÅG!!! . Ngn annan som delar mina åsikter? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boggiman Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Ö hhh...met menar du inte?? jag tycker sweet e tuff... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boggiman Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Ööhhh...det menar du inte?? jag tycker sweet e tuff... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Svamp-Svensson Skrivet 23 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Ja tycker också Sweet är tuff Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Alla bryr sig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Alla bryr sig.. ..inte speciellt mycket, tror jag.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 (redigerad) Jag ogillar OG LOC eftersom han skriker hela tiden när han pratar så det låter så jävla töntigt! Han låter helt enkelt som ett TÅG!!! . Ngn annan som delar mina åsikter? Kul för dig Ö huh.gif hhh...met menar du inte?? jag tycker sweet e tuff...1 gång Ööhhh...det menar du inte?? jag tycker sweet e tuff... huh.gif 1 gång till Redigerad 23 april, 2005 av GTApimpfoolife Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Intresse-klubben är ivriga med att fråga efter autografer. Tycker OG är en skön karaktär. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Svamp-Svensson Skrivet 24 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Intresse-klubben är ivriga med att fråga efter autografer. Tycker OG är en skön karaktär. Ful o dryg är väl inga sköna egenskaper? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Ful o dryg är väl inga sköna egenskaper? Alla tycker olika Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Svamp-Svensson Skrivet 24 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Alla tycker olika De har du helt rätt i Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Är det bara jag som tycker detta är en onödig topic? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Är det bara jag som tycker detta är en onödig topic? Nä. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts