Jump to content

Dryg bugg

Share

Recommended Posts

Jag har inte hittat något topic som tar upp denna bugg, men om jag har missat det så är jag ledsen.

jag köpte san andreas igår och började ganska snabbt efter spelstart märka av något underligt. under snack så cepar sig ibland ljudet och pratet byts ut emot konstigt störningsljud (typ ett högljutt knaster). det händer främst under mission briefings och telefonsamtal, men det har även dykt upp i andra situationer.

någon som vet vad det beror på och om det går att lösa på nåt sätt?

hjälp uppskattas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror varken det beror på sladdglapp eller knasiga högtalare. hade störningarna dykt upp sporadiskt lite närsomhelst, så skulle det kunna vara så, men eftersom det bara blir problem i konversationer måste det nog bero på nåt annat.

dessutom har varken högtalare eller sladdar krånglat i något annat spel.

ska iaf kolla upp det, thx.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror varken det beror på sladdglapp eller knasiga högtalare. hade störningarna dykt upp sporadiskt lite närsomhelst, så skulle det kunna vara så, men eftersom det bara blir problem i konversationer måste det nog bero på nåt annat.

dessutom har varken högtalare eller sladdar krånglat i något annat spel.

ska iaf kolla upp det, thx.

Retas bara, det är nog fel på ditt ps2 eller repor på sa skivan. Jag har inte hört om något sådan tidigare, du kan ju testa att byta skivan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor