Conny_S Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Vem definerar vad ordet normal står för i det fallet? Den var tillägnad till fjortisar kunde inte låta bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Bara en fråga.. Varför får Arman ha 2 acc när ingen annan får? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Att jag e trött`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Varför får Arman ha 2 acc när ingen annan får? Kanske för att Hultenius ville det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Bon Scott inte dog av drogöverdos som internattionella pressen påstod, han dog av alcoholförgiftning och kvävdes a sina egna spyor i framsätet på en bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Ja, det är de han menar med Judas Priest, eftersom deras sångare Rob Halford är bög. Jaha du..... jag vet ju ingenting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Vill nån ha fler ska dom lyssna på låtarna Facts of Life Den där hörde jag på svenska när jag skulle åka på innebandymatch. Men jag kunde inte höra på hela Och jag fick reda på att Kalle Anka förbjöds i Finland för han inte hade några byxor (Jag vet att den har skrivits.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Min kuk växte 5-6 cm på 2 år det e fort tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Min kuk växte 5-6 cm på 2 år det e fort tror jag DAMN ;P hmmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Min kuk växte 5-6 cm på 2 år det e fort tror jag Långsamt stånd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Visste ni att medelåldern på Lunarstorm är 16 år. Så sluta kalla det en fjortissida (fast dom är ju fjortisar där så) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Hmm vart ska jag börja? Efter en timmes simmande i en allmän pool har du fått i dig en halv liter urin. Under en genomsnittlig dag har du indirekt kommit i kontakt med 15 penisar, till exempel genom att ta i dörrhandtag. En genomsnittlig persons årliga intag av snabbmat innehåller 12 könshår. Under ett år sväljer du 14 insekter medan du sover. Under ett år skakar du hand med 11 kvinnor som nyligen onanerat och glömt tvätta händerna. Under ett år skakar du hand med 6 män som nyligen onanerat och glömt tvätta händerna. De flesta män tvättar överhuvudtaget inte händerna efter att de varit på toaletten. Tänk på det nästa gång du är på krogen och äter jordnötter från skålen på bardisken. Under en genomsnittlig bröllopsmottagning har du en hundradels chans att bli smittad med munherpes från en av gästerna. Du andas dagligen in en liter av andra människors anala gaser. Tandläkare har rekommenderat att tandborstar bör hållas på ett avstånd av minst 2 meter ifrån toalettstolen för att undvika att luftburna partiklar härrörande från spolningen fastnar på dem. Du tillbringar sex månader av ditt liv på toaletten. Att bita på naglarna är som att slicka rent toalettstolen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Att bita på naglarna är som att slicka rent toalettstolen. Fan... Fast jag är ju så jävla renlig närt det gäller sånt, så... angående jordnötterna på baren så är det 14 % urin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Hmm vart ska jag börja? Efter en timmes simmande i en allmän pool har du fått i dig en halv liter urin. Under en genomsnittlig dag har du indirekt kommit i kontakt med 15 penisar, till exempel genom att ta i dörrhandtag. En genomsnittlig persons årliga intag av snabbmat innehåller 12 könshår. Under ett år sväljer du 14 insekter medan du sover. Under ett år skakar du hand med 11 kvinnor som nyligen onanerat och glömt tvätta händerna. Under ett år skakar du hand med 6 män som nyligen onanerat och glömt tvätta händerna. De flesta män tvättar överhuvudtaget inte händerna efter att de varit på toaletten. Tänk på det nästa gång du är på krogen och äter jordnötter från skålen på bardisken. Under en genomsnittlig bröllopsmottagning har du en hundradels chans att bli smittad med munherpes från en av gästerna. Du andas dagligen in en liter av andra människors anala gaser. Tandläkare har rekommenderat att tandborstar bör hållas på ett avstånd av minst 2 meter ifrån toalettstolen för att undvika att luftburna partiklar härrörande från spolningen fastnar på dem. Du tillbringar sex månader av ditt liv på toaletten. Att bita på naglarna är som att slicka rent toalettstolen. BLäääähhh!!!!! ¨ Fan va coolt ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Fan... Fast jag är ju så jävla renlig närt det gäller sånt, så... angående jordnötterna på baren så är det 14 % urin Haha, jag biter naglar. Självklart, så jävla manligt och göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 ...Att jag behöver nytt grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 ...Att jag behöver nytt grafikkort? Me2. Intregrerat intel® 81825 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Hmm vart ska jag börja? Efter en timmes simmande i en allmän pool har du fått i dig en halv liter urin. Under en genomsnittlig dag har du indirekt kommit i kontakt med 15 penisar, till exempel genom att ta i dörrhandtag. En genomsnittlig persons årliga intag av snabbmat innehåller 12 könshår. Under ett år sväljer du 14 insekter medan du sover. Under ett år skakar du hand med 11 kvinnor som nyligen onanerat och glömt tvätta händerna. Under ett år skakar du hand med 6 män som nyligen onanerat och glömt tvätta händerna. De flesta män tvättar överhuvudtaget inte händerna efter att de varit på toaletten. Tänk på det nästa gång du är på krogen och äter jordnötter från skålen på bardisken. Under en genomsnittlig bröllopsmottagning har du en hundradels chans att bli smittad med munherpes från en av gästerna. Du andas dagligen in en liter av andra människors anala gaser. Tandläkare har rekommenderat att tandborstar bör hållas på ett avstånd av minst 2 meter ifrån toalettstolen för att undvika att luftburna partiklar härrörande från spolningen fastnar på dem. Du tillbringar sex månader av ditt liv på toaletten. Att bita på naglarna är som att slicka rent toalettstolen. Lite mer än jag ville veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Haha, jag biter naglar. Självklart, så jävla manligt och göra det. Manligt?! Bögigt! Bögigt, I tell you! You're gay! Bitch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Manligt?! Bögigt! Bögigt, I tell you! You're gay! Bitch! Vad är det som är bögigt me det? du verkar ju ha erfarenhet av vad som är bögigt o så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts