VickeX Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 .. Roy G. Sullivan blivit träffad av blixten 7 ggr. (1942, 1969, 1970, 1972, 1973, 1976 och 1977), och dog flera år senare av olycklig kärlek? Lol, Det har jag läst i en kalla tidning. Var det inte typ sju år mellan varje blixt och en när han väl dog. så sju år senare slog blixten ner i hans grav?. Så stog det i en Kalle tidning en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Att Hitlers mamma tänkte göra abort när hon bar han Ja, det visste jag faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Visste ni att bara hälften av sveriges människor är normala Vem definerar vad ordet normal står för i det fallet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Vem definerar vad ordet normal står för i det fallet? Idioterna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 (redigerad) Visste du att Tupac ft. Notorius B.I.G - Runnin' producerad och släppt av Eminem för 2 år sen bara är en omgjord version av Tupac ft. Notorius B.I.G - Runnin from the police?(Den gjordes när de fortfarande var vänner.) Edit: wops, dubbelpost. Redigerad 26 april, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 ...Frölunda vann SM-Guld? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Vi hade dans idag i skolan och jag dansade med 4 st tjejer och att på Torsdag ska alla 9or i Sandvikens kommun ha fest, och då ska jag dit med en av dom fyra tjejerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Vi hade dans idag i skolan och jag dansade med 4 st tjejer och att på Torsdag ska alla 9or i Sandvikens kommun ha fest, och då ska jag dit med en av dom fyra tjejerna. Intresse klubben antecknar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 (redigerad) Intresseklubben antecknar. Särskrivningspatrull antecknar. GiZmo: Näääääääää DEN ÄR ÄGGFORMAD!! Redigerad 26 april, 2005 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Visst du att.... Jorden är platt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Särskrivningspatrull antecknar. GiZmo: Näääääääää DEN ÄR ÄGGFORMAD!! Vad ere som jag borde skriva ihop???! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Vad ere som jag borde skriva ihop???! Intresse klubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 ...KalleR först hette GTA3_PLAYER it's tru Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 ...KalleR först hette GTA3_PLAYER it's tru Haha, fan va fult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 ...KalleR först hette GTA3_PLAYER it's tru Coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 ...KalleR först hette GTA3_PLAYER it's tru Här hänger vi med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 (redigerad) Visste ni att: Det är farligare att bo i Stockholm än att arbeta i en urangruva? 2000 av 7000 engelska bombplan vart nedskjutna över Tyskland under WWII? Antalet dödsfall under WWII fortfarnade stiger (just nu är man uppe i 55 miljoner)? USA släppte 7 miljoner ton bomber över Vietnam, mer en dubbla mängden av vad som släpptes under hela WWII (!!)? En kyss innehåller ca 250 olika bakterier? Det finns ingen mödomshinna? Vi fiser en halv liter gas varje dag? Salvador Dáli var ett geni, men han ängnade ändå mycket av sitt liv till att framstå som galen? Hyundai Jazz hette Hyundai Fitta först? Att Super Mario för första gången dök upp i Donkey Kong från 1981, och då hetter Jumpman och var snickare? Redigerad 26 april, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Visste ni att: Vi fiser en halv liter gas varje dag? Kan tillägga att man fiser/pruttar ca. 13 ggr per dag . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Kan tillägga att man fiser/pruttar ca. 13 ggr per dag . Då kan jag tillägga att jag har faktiskt inte fisit något idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Då kan jag tillägga att jag har faktiskt inte fisit något idag. Det pyser ut fastän du inte hör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts