Funnylin Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Visste du att laser kallas som det gör för att den som uppfann det hette Laser i efternamn? Eller Theodore Maiman... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 (redigerad) Visste du att laser kallas som det gör för att den som uppfann det hette Laser i efternamn? ...öööööhhhhhuuummm... VA? Redigerad 25 april, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 ...man blundar alltid när man nyser . Inte jag =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 ... Att jag är starkast på min skola ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 (redigerad) Att metallica har haft 4 bassister? Rob Trujillo, Jason Newsted, Cliff burton och... Ron McGovney. Han spelade i mindre än en år och slutade p.g.a personliga skäl. Cliff ersatte honom. Ron McGovney näst till vänster och Dave Mustaine t.h. (Megadeath.) Lars ser ut som en liten tonårngstjej Redigerad 25 april, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 ...Jag har störst Squirp* i Sverige. Iaf i södra delen, nära Jönköping, 3mil för att va exakt, iaf störst bland mina kompisar. [ *Snopp, Penis, Dase, Kuk, Pille, Snutt, Whatevah! ] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 ...Jag har störst Squirp* i Sverige. Iaf i södra delen, nära Jönköping, 3mil för att va exakt, iaf störst bland mina kompisar. [ *Snopp, Penis, Dase, Kuk, Pille, Snutt, Whatevah! ] Ska vi träffas nånstans och mäta ? för vetenskapens (och mitt personliga nöjes) skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Ska vi träffas nånstans och mäta ? för vetenskapens (och mitt personliga nöjes) skull Bestäm gränd och linjal storlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 ...Jag har störst Squirp* i Sverige. Iaf i södra delen, nära Jönköping, 3mil för att va exakt, iaf störst bland mina kompisar. Vafan.. säg hur stor den är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Vafan.. säg hur stor den är Inget du behöver veta lille vän. Men tror med ganska stor sannolikhet att den är både längre och grövre än din om det va det du trodde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Inget du behöver veta lille vän. Men tror med ganska stor sannolikhet att den är både längre och grövre än din om det va det du trodde. Åh fy fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Att Hitlers mamma tänkte göra abort när hon bar han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Om du trycker en penna mot nästippen och trycker hårt så får du tårar i ögonen, pennudden alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Om du trycker en penna mot nästippen och trycker hårt så får du tårar i ögonen, pennudden alltså. AJ! Tufft. Det funkade. Men inte fan var det skönt någonstans. Körde med stiftpenna och sitter här och lipar här nu. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Att Jorden kommer att bli uppslukad av solen om några år... miljoner år asså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Att Jorden kommer att bli uppslukad av solen om några år... miljoner år asså... Då ska alla flytta te mars å ha det skojj å trevligt där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 (redigerad) Då ska alla flytta te mars å ha det skojj å trevligt där Fast jag tror vi kommer dö... för vi måste kunna andas!!! och det finns inget syre på mars!! Edit: vi måste ha mat också... hamburkare och Popcorn... Edit 2.0: Satan, jag glömmde vatten...! Redigerad 25 april, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Glöm inte en tv så vi kan kolla tv. å lite vuxenfilmer kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Glöm inte en tv så vi kan kolla tv. å lite vuxenfilmer kanske Behövs inte vuxen filmer... Vi har ju varandra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 ...Medeltemperaturen gick upp 0,6 grader Celsius förra seklet och att medeltemperaturen beräknas att kunna stiga 5,8 grader under detta sekel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts