xPisc Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 ...Rockklassiker är Stockholms bästa rockkanal Klart den är, min mamma jobbar ju där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Det är ingen art, människan är det därimot. Hoppas jag... STÅND! edit: Nä men kvinnorna har väl fan ingen dase. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Klart den är, min mamma jobbar ju där Just därför tycker han så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Men tänk på feministerna. Människorna = Båda.. *AKTA MONA SALIN!* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 (redigerad) ...Menisken och delfinerna är de enda djur som har sex för skoj skull. Ehm...nej, många djur pippar på som fan för skoj skull. Schipanser och hundar bland annat. Förövrigt så är det bara Människan och Vargen som jagar för skojjs skull.... Har för mig att det finns fler. Redigerad 24 april, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Klart den är, min mamma jobbar ju där ...XPisc's mamma är cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 (redigerad) Förövrigt så är det bara Människan och Vargen som jagar för skojjs skull.... Nej det gör t.ex Hyenan också, finns fler. Blixtar slår inte ner, utan upp! Det är väl mer en urladdning mellan jorden och himlen. Redigerad 25 april, 2005 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 (redigerad) Har för mig att det finns fler Visste ni att Funnylin inte skrev med blåfärg Och en annan sak, visste ni att 9/10 svenskar borstar tänderna för hårt, men nya Jordan Klick säger till när man borstar för hårt Redigerad 25 april, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Visste ni att Göran Person är som nivea, fet å dryg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 ... Visste ni att Corey Taylor jobbade i en porrbutik innan han sjöng i SlipKnot. Visste inte jag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 HEhe, Delfinerna anfaller! Förövrigt så är det bara Människan och Vargen som jagar för skojjs skull.... Förövrigt så är det bara al-Qaida och Tony Olsson (Byström) som dödar för skoj skull... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Visste ni att Göran Person är som nivea, fet å dryg? Ha ha. rätt visste ni att första exemplaret av "the linux bible" trycktes på riktigt bibelpapper? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Viste ni att LASER är en förkortning av: Light Amplification by Stimuladet Emission of Radiation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 ...klockan i The Clock Tower på Westminster Bridge i London, i folkmun kallat Big Ben, är en klocka som går perfekt. 1945 sackade den sig dock med fem minuter. Orsaken var en flock starar som satt sig på minutvisaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 ... Visste ni att Corey Taylor jobbade i en porrbutik innan han sjöng i SlipKnot. Visste inte jag iaf. Det visste jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 ...man blundar alltid när man nyser . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 ...Beffo Webbhotell har uppdaterat all mjukvara i sververarna under denna dag! ...Rockklassiker är Stockholms bästa rockkanal Håller me om rockklassiker....men det är inte onödigt vetande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 (redigerad) Att jag gillar spindlar! Edit: dubbelpost! Redigerad 25 april, 2005 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Läderkläderna som många hårdrocksband hade under 80-talet infördes av Judas PRiest och härstammar från Tyskland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Viste ni att LASER är en förkortning av: Light Amplification by Stimuladet Emission of Radiation Visste du att laser kallas som det gör för att den som uppfann det hette Laser i efternamn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts