Pimpen Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Nån som testat blanda Fanta + Cola Light? Häll i fantan först, sen cola ligth. Det skiktar sig! Cola Ligth har lägre densitet än vatten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Nån som testat blanda Fanta + Cola Light? Häll i fantan först, sen cola ligth. Det skiktar sig! Cola Ligth har lägre densitet än vatten! Hur smakar det?, kan inte testa nu så jag måste fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Yngsta violinisten som spelat in både beethovens och tjajkovskijs violinkonserter: Vanessa-Mae Storbritannien - 13 år. Brantaste gatan: Baldwin street i Dundein, Nya Zeeland - lutning på 38 Grader eller 42,2 % Största samlingen av kondomer: Amatore Bolzoni Italien - 1947 stycken Lägsta lönen i Hollywood: Robert Taylor Usa - Anställdes vid MGM med en lön på 35 dollar i veckan 1934, han stannade i 25 år... Do the math... Kortaste mannen: Younis Edwan Jordanien - 65 cm lång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Hur det smakar? Först smakar det Cola light till halva glaset, sen fanta resten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 ... att 99,9 % av alla svenskar föds av en kvinna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Det där med videon är inte sant. Jag testade. Har funkat för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 ... att 99,9 % av alla svenskar föds av en kvinna! Är det inte att alla skapas kvinna i magen och sen kan det ändras så det blir en man? då borde födas bytas ut på skapas om jag nu har rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Är det inte att alla skapas kvinna i magen och sen kan det ändras så det blir en man? då borde födas bytas ut på skapas om jag nu har rätt Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 (redigerad) Va? HAHA LOL läste fel, tyckte du skrev: 99,9 % föds som kvinna sorry men det jag skrev stämmer faktiskt, i magen är alla först kvinnor... men vilka är det som föder de där 0,01 % Redigerad 24 april, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 HAHA LOL läste fel, tyckte du skrev: 99,9 % föds som kvinna sorry men det jag skrev stämmer faktiskt, i magen är alla först kvinnor... men vilka är det som föder de där 0,01 % Utomjordlingar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 (redigerad) ...Myror faller alltid åt höger då de är fulla ...Menisken och delfinerna är de enda djur som har sex för skoj skull. Edit: det förstnämnda hadde nån redan skrivit Redigerad 24 april, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 ...Menisken och delfinerna är de enda djur som har sex för skoj skull. HEhe, Delfinerna anfaller! Förövrigt så är det bara Människan och Vargen som jagar för skojjs skull.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Visste ni att Black Sabbath har haft 26 medlemmar i sitt band... det är mycket Om ni vet något band som har fler så skulle jag också vela veta de, dvs skriv det :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Blixtar slår inte ner, utan upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 ...den som kom på counter-strike var japan och hette Chin Det var 3 st som började göra counter-strike. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Visste ni att Tupac lever? Visste ni att Biggie egentligen är en wannabe-Tupac? Visste ni att Puff Daddy är så keff man bara kan bli? Visste ni att Lil' Kim är ful som fan och inte kan rappa för 5 öre? M.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Visste ni att människan är den art som har störst penis i jämnförelse till dess kroppslängd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Visste ni att människan är den art som har störst penis i jämnförelse till dess kroppslängd? Männen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 (redigerad) .. att valar har de längsta penisarna, upp till ÅTTA METER! har jag för mig... Tre meter är det väll ändå? EDIT: Männen* Det är ingen art, människan är det därimot. Hoppas jag... Redigerad 24 april, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 (redigerad) Tre meter är det väll ändå? EDIT: Det är ingen art, människan är det därimot. Hoppas jag... STÅND! edit: Nä men kvinnorna har väl fan ingen dase. Redigerad 24 april, 2005 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts