Stora_tomtefar Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 - Under ett år sväljer man ca 14 insekter i sömnen - Berusade myror faller alltid åt höger - Man har en liten luftbubbla under nageln vars mening man inte känner till - Marilyn Monroe hade på ena foten sex tår - Adolf Hitler bara en testikel - Alfred Hitchkok hade ingen navel Jag har en bok med 600 helt onödiga fakta, det är ifrån denna jag citerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Men visste ni att första filmen Quentin Tarantino resigerade hette My Best Friend's Birthday ? Är han regissör eller ressigör? Det tåls att tänkas på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Tåls att tänkas på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 - Marilyn Monroe hade på ena foten sex tår Nej. Det är bevisat falskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 ...att min post om Quentin Tarantino ändrades Apr 23 2005, 20:40 på grund av stavfel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Nej. Det är bevisat falskt. Aja, jag har inte undersökt saken närmare så att det kunde inte jag veta, jag räknar med att det böcker säger är sant - kolla bara på bibeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 - Adolf Hitler bara en testikel Inte undra på att han blev tjurig och krigade med alla då. Jag skulle ha gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 - Under ett år sväljer man ca 14 insekter i sömnen - Berusade myror faller alltid åt höger - Man har en liten luftbubbla under nageln vars mening man inte känner till - Marilyn Monroe hade på ena foten sex tår - Adolf Hitler bara en testikel - Alfred Hitchkok hade ingen navel Jag har en bok med 600 helt onödiga fakta, det är ifrån denna jag citerar Fusk! Man får väl inte citera ur böcker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Fusk! Man får väl inte citera ur böcker? Var hade du tänkt dig att hitta informationen då, i en voffla eller under en skosula? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 ...Roy G. Sullivan blev träffad av blixten 7 gånger, för att sedan ta självmord...? ...Strutsar inte gömmer huvudet i sanden...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Var hade du tänkt dig att hitta informationen då, i en voffla eller under en skosula? Direkt från huvudet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Visste du att: ...56% av alla svenskar använder inte sitt varje-dag-schampo varje dag? ...I projektet Legacy of sound ingår även Anders Bagge? ...Föra bok över sin avföring är ovanligare bland yngre män? ...Fotbollsstjärnan Glenn Hyséns villa i Torslanda mäter 320 m2? ...Towa Carson trivs bra med sin man och sina två hundar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Direkt från huvudet? Man måste ju fortfarande ha fått den från någon/någonstans? Och det kan vara en bok,tv,kompis eller kanske under en skosula. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Direkt från huvudet? I sådanna fall kan informationen tolkas som oriktig. Om man har undersökt i ämnet så är det desto mer trovärdigt. Vad tycker du själv, vilken källa är störst till att lita på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 I sådanna fall kan informationen tolkas som oriktig. Om man har undersökt i ämnet så är det desto mer trovärdigt. Vad tycker du själv, vilken källa är störst till att lita på? Dom där bokcitaten är gamla och jag föredrar hellre att någon som är insatt i något speciellt ämne drar några "visste du att..." om det specifika ämnet. Jag är ganska insatt i konspirationsteorier t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Var hade du tänkt dig att hitta informationen då, i en voffla eller under en skosula? Varför inte? Har hittat tonvis med fakta genom att sniffa lite på en skosula.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 ...53% av alla bankrån utförs på fredagar ...en burk med light-cola flyter i vatten, men en vanlig sjunker ...kvinnor blinkar nästan dubbelt så mycket som män Vill nån ha fler ska dom lyssna på låtarna Facts of Life och We Only Read The Headlines med Lazyboy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 ...en burk med light-cola flyter i vatten, men en vanlig sjunker Vet du varför? kanske är mer kolsyra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Vet du varför? kanske är mer kolsyra? Mer socker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 ...Att cortez tror att tupac lever? Konstigt att han inte har skrivit det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts