Cortez Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Vad är det som är bögigt me det? du verkar ju ha erfarenhet av vad som är bögigt o så Bara för att jag inte raggar på brudar över nätet, så är jag inte bög. Gå och tugga på naglarna. Fan va äckligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Bara för att jag inte raggar på brudar över nätet, så är jag inte bög. Gå och tugga på naglarna. Fan va äckligt. ...men bara för att man tuggar på naglarna så blir män plötsligt jätteattraktiva! =) Jättebra tänkt! Smart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 ...men bara för att man tuggar på naglarna så blir män plötsligt jätteattraktiva! =) Jättebra tänkt! Smart!!! Ja, det är ju det jag alltid har sagt. Jag tror ni börjar inse hur smart jag är. OCh vissa av er borde börja visa mig mer respekt, jag är ju faktiskt Cortez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Ja, det är ju det jag alltid har sagt. Jag tror ni börjar inse hur smart jag är. OCh vissa av er borde börja visa mig mer respekt, jag är ju faktiskt Cortez. OK du e Cortez..... va mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 OK du e Cortez..... va mer? He belives Tupac live man. You just wanna kill 'em don't you. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Hmmm :"> nä skojja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Ja, det är ju det jag alltid har sagt. Jag tror ni börjar inse hur smart jag är. OCh vissa av er borde börja visa mig mer respekt, jag är ju faktiskt Cortez. Jag hoppas inte du var seriös där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Visste ni att medelåldern på Lunarstorm är 16 år. Så sluta kalla det en fjortissida (fast dom är ju fjortisar där så) Jag anser att "fjortis" inte är en ålder utan ett sätt att va. Men dom flesta fjortisar på min skola är ju 12-14 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Och vissa av er borde börja visa mig mer respekt, jag är ju faktiskt Cortez. All hail the crazy niggah! Me love you long time cutie, I metemelo papi.. I papi ca rico, I fela melo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 All hail the crazy niggah! Me love you long time cutie, I metemelo papi.. I papi ca rico, I fela melo. Svenska? haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 (redigerad) Under ett år skakar du hand med 11 kvinnor som nyligen onanerat och glömt tvätta händerna. Under ett år skakar du hand med 6 män som nyligen onanerat och glömt tvätta händerna. Redigerad 3 maj, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 = Slickar på fingrarna = Kommer på att du inte skulle slickat på fingrarna Har jag rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Har jag rätt? Haha. Låwl. Tror det stämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Har jag rätt? Öhm .. nej såklart .. inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Har jag rätt? Nej det är = Slickar på fingrarna = Ahh, fortsätter slicka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Nej det är = Slickar på fingrarna = Ahh, fortsätter slicka Hahahahha. Det där är HUMOR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Nån som testat blanda Fanta + Cola Light? Häll i fantan först, sen cola ligth. Det skiktar sig! Cola Ligth har lägre densitet än vatten! Ja, och om man lägger en vanlig Coca-Cola och en Cola-Light i en hink med vatten sjunker den vanliga Colan, och Lighten flyter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Under ett år skakar du hand med 11 kvinnor som nyligen onanerat och glömt tvätta händerna. Under ett år skakar du hand med 6 män som nyligen onanerat och glömt tvätta händerna. Är killar noggrannare än tjejer? Jävlar va ägda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Under ett år skakar du hand med 11 kvinnor som nyligen onanerat och glömt tvätta händerna. Under ett år skakar du hand med 6 män som nyligen onanerat och glömt tvätta händerna. Skulle gissa på att det är tvärtom.. kvinnar gör det inte lika ofta, tror jag dessutom allt de andra är ju inte exakt, händer då å då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 ...nya ljudananlyser (2001) visar med 95% sannolikhet att Lee Harvey Oswald inte agerade ensam i JFK mordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts