P-C Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 ...om man kollar på en gammal inspelad video och trycker på Text-TV så kommer det text-tvn från den dagen den spelades in ...den som kom på counter-strike var japan och hette Chin ...det finns folk som inte ha nåt kön alls kom på fler "onödigt vetande" ...jag ofta gör onödiga trådar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Det där med videon är inte sant. Jag testade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 (redigerad) Jaha P-C? ...att det är minst 2 datorer som krashar en normal vinter dag. ...att 3 av 5 som kastar ut sin dator gjör det på sommaren. EDIT: OOps... stav fel! Redigerad 23 april, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 (redigerad) - Den här tråden är onödig, men jävligt kul! - En vanlig svensk sommardag går 40.000 svenska tjejer topless! Redigerad 23 april, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 .. att valar har de längsta penisarna, upp till ÅTTA METER! har jag för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 ...att Xstreem är felstavat? Igentligen skla det vara Extreme! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 - Den här tråden är onödig, men jävligt kul! - En vanlig svensk sommardag går 40.000 svenska tjejer topless! tydligen måste jag skaffa glasögon ...det direkt efter du postat en ny tråd så finns det 2 views. en är din och den andra ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 ...att under ett år så sväljer man cirka 14 småkryp i sömnen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Under 1 år så har Pottzork ägd 500 människor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Champinjoner innehåller bara 0,2% fett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 ...champinjoner är äckligt? ...fisken nosh luktar gurka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Fisken Snorgärs är giftig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 ...jag ska käka pizza snart? Nu vet du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Fisken Snorgärs är giftig... Det är Sveriges farligaste fisk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Det där med videon är inte sant. Jag testade. Jo det har fungerat för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 (redigerad) ...Illuminati grundades på 1770-talet av Adam Weishaupt? ...Priory of Sion (Från Da Vinci koden) grundades 1956 av fransmannen Pierre Plantard? ...Bilderberg har samlat Europas och Nordamerikas mäktigaset män till årliga möten sedan 1954? ...Båda presidentkandidaterna Bush och Kerry är med i Skull and Bones? ...Den amerikanska endollarsedeln har det allseende ögat på baksidan? ...Efter 9/11 har protesterna mot Echelon nära nog försvunnit? Redigerad 23 april, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 ...Beffo Webbhotell har uppdaterat all mjukvara i sververarna under denna dag! ...Rockklassiker är Stockholms bästa rockkanal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 ...Björns vänners sångare, Rickard Schike, bor för nuvarande i London? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Videon funkade inte för mig heller. Varje år skakar man hand med 7 män som just har runkat utan att tvätta händerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 (redigerad) Tror att man måste ha haft text-tv installerat under den tiden man spelade in. Men visste ni att första filmen Quentin Tarantino regiserade hette My Best Friend's Birthday ? Redigerad 23 april, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts