-Blackberry- Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Installerade gta igen... fy fan va kul det är * har moddat lite å fixat.. fy fan. ja har spelat tills nu .. börja klockan 12:30 i morse ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Kul att höra. Men vad går tråden ut på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Kul att höra. Men vad går tråden ut på? Att han börjat spela VC igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Onödig tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Onödig tråd Inte mer onödig än dina inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Ja ja ja men skit i det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Ännu ett onödigt inlägg"! Måste bara nämna att jag har fått gta-frossa jag med! SATAN vad jag längtar efter vc, med sina underbara uppdrag, känslan av att göra det där underbara hoppet med pcj-600, att cruisa runt stan i en angel, att ramma en rullskridskotant med en motorcykel så hon flyger femhundra meter upp i luften! Känsla av att ÄNTLIGEN klara ett av de dära svinsvåra uppdragen så man ställer sig upp och gallskriker, för att sedan krama om polarna i ren glädje! http://70.85.81.229/3015/33/emo/crying2.GIF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Ännu ett onödigt inlägg"! Måste bara nämna att jag har fått gta-frossa jag med! SATAN vad jag längtar efter vc, med sina underbara uppdrag, känslan av att göra det där underbara hoppet med pcj-600, att cruisa runt stan i en angel, att ramma en rullskridskotant med en motorcykel så hon flyger femhundra meter upp i luften! Känsla av att ÄNTLIGEN klara ett av de dära svinsvåra uppdragen så man ställer sig upp och gallskriker, för att sedan krama om polarna i ren glädje! http://70.85.81.229/3015/33/emo/crying2.GIF Svin svåra uppdrag...? ja tycker alla är lätta klarade vice city på 3 dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Svin svåra uppdrag...? ja tycker alla är lätta klarade vice city på 3 dagar Så du köpte ett spel för sexhundra och spelade ut det på tre dagar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts