morgan Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Mitt minneskort har pajat som ja hade alla mina sparade filer till san andreas. nu har ja köpt nytt men orkar inte klara spelet igen. de går inte att ladda hem save filer å föra över med tex usb minne till minneskortet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Auff, Fyf*n vad jobbigt... jag skulle ha blivit galen om det hände mig. Hur hände det? Vad var det du gjorde så att filerna försvann? Varför tar du inte en sparfil utav någon du känner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Hjälp finns att få! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 (redigerad) Hjälp finns att få! Hahaha!! Hehe! Super hjälp där. Jag tror inte det gå att koppla minneskort till datan, du får kopiera från någon du känner och känner du ingen med spelet så ka ndu ju söka efter närbelägna medlemar från sidan. Redigerad 23 april, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Hmm.. det går på tex mgs 3 , då kan man välja att spara på memorycard 1 eller 2. om du har 2 st i såklart. men jag vet ej om det går på san andreas, kolla att stoppa i utan skivav så du får upp alla saved games ? kanske funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts