Ceone Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Hejsan. Jag undrar var man kan hitta guider till programet valve hammer editor som man gör banor till CS:Source. Helst sidor på svenska men engelska går också bra. Obs. Jag vet redan om halflife.nu sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Det finns inga så många guider till Source-motorn (dvs. Half-Life2, Counter-Strike: Source etc). Dom enda jag sett finns på Half-Life.nus forum. Borde finnas på valve-erc. Kom inte ihåg adressen dit, googla. På http://www.leveldesign.nu kommer det säkert finnas Source-guider, när sidan kommer upp. http://www.vlatitude.com kanske har nåt skoj Behöver du hjälp med mapping till Half-Life 1 så kan du fråga mig, jag är expert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Bah, hunter du borde skaffa fetare hårddisk så du får plats med HL2 nån gång! ... Eller rättare sagt min mod.... som iofs bara är på 28 mb... men du vägrar... lol snüft! Me wants you to map für mein mod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Bah, hunter du borde skaffa fetare hårddisk så du får plats med HL2 nån gång! ... Eller rättare sagt min mod.... som iofs bara är på 28 mb... men du vägrar... lol snüft! Me wants you to map für mein mod! Vägrar? Jag har inte hört nåt om nån hl2 mod... Half-Life 2 får jag plats med, men det går så jävla segt att spela. Men jag får en ny dator om nån vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 hl2world.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Do you know someting called Google? HERES a linke to Egir.dk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts