Foo Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Jag har ny dator sedsan en månad tillbaks och det går inte höja ljudvolymen särskilt mycket, vad kan det bero på?, jag har testa att koppla in ljudkabeln i alla 6 hål på baksidan men bara ett ger ljud (man måste ha på högst volym för att höra bra) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Jag har ny dator sedsan en månad tillbaks och det går inte höja ljudvolymen särskilt mycket, vad kan det bero på?, jag har testa att koppla in ljudkabeln i alla 6 hål på baksidan men bara ett ger ljud (man måste ha på högst volym för att höra bra) Ha den på högsta volymen då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Tror att det är nåt fel med ljudkortet då, vet itne säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Ha den på högsta volymen då Jo, men det är det jag har, men ljudet är åndå lågt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Gå in på "volym" nere i höger om ditt skrivbord och ändra där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Gå in på "volym" nere i höger om ditt skrivbord och ändra där Joo, det är så att den styrs av en knapp på tangentbordet och jag har högsta volymen på tangentbordsknappen, därmed också på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Anar att du har inbyggt i skärmen, ljudet alltså, då blire inte så högt, köp högtalare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 (redigerad) Anar att du har inbyggt i skärmen, ljudet alltså, då blire inte så högt, köp högtalare. Ööööh, nää! Jag har riktiga högtalare och dem funkade bra på min förra dator Redigerad 26 april, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Det är fel på Ljudkortet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts