Mathias Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Faan vad coola mods det kommer komma till San andreas. Vad skulle ni vilja ha i spelet (ni som spelat på ps2 och kommer spela på PC) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Faan vad coola mods det kommer komma till San andreas. Vad skulle ni vilja ha i spelet (ni som spelat på ps2 och kommer spela på PC) Moohahaha Skateboard!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Moohahaha Skateboard!! Aa precis Skateboard!!!! Eller typ nån STOR båt man kunde köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 (redigerad) Typ en "vanligt" cykel, en damcykel möjligheten att skjuta medans en gängmedlem kör (asså inte 2-player-grejen) med mera... Redigerad 24 april, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Nån stor yacht... Riktigt stor yacht vill jag åka i. En dragracing modd. Skateboard. Att magneten finns hela tiden på den där helikoptern så man kan plocka upp bilar och slänga dom var man vill. Uppdragsmoddar. M.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 En ubåt med kärnvapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Pax för en jetpack som man kan ta liftare i (Slippa flamsa med bilen för flickvännerna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Jag skulle vilja att det gick att dricka bärs och röka joints. Och kunna använda deaglen som i cs typ att man kan springa med den och skjuta samtidigt. De vore grymmt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Kan man inte springa med den om man har hitman skill?(särskrivning?) Eller är jag helt ute och cyklar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Kan man inte springa med den om man har hitman skill?(särskrivning?) Eller är jag helt ute och cyklar? Jag har för mig att man inte kan det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Allas drömm är väl ändå att ngn duktig jävel kunde fixa split screen på 2 player mode Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Yupp...Jävligt störande när nån villat bort sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 (redigerad) Det skulle vara kul om man kunde lägga till lite nya byar. EDIT: GTA Sweden [sthlm - Gbg - Malmö och lite små ställen till också] EDIT2: Ett överljudsstridsplan. Redigerad 27 april, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Nasa Rymd Raket? Eller en Godzilla mod som man kan bli godzilla och trampa ner hus osv... eller en BlackhawkDown Helekopter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts