Ronin Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 (redigerad) Vet någon om denna bild finns i bättre upplösning... alltså i större format. Typ i 1280x1024 eller nått åt det hållet. Ni får ursäkta mig om det redan finns en topic om detta. Det är svårt att söka på denna typ utav frågor. Redigerad 23 april, 2005 av SSL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Titta på olika San Andreas sidor. Där ska den finnas med bättre upplösning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 23 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Men jag har letat överallt... i alla sökmotorer, varje sida jag kunnat gå in i gällande GTA: SA. Kanske inte allt då, men det flesta. Skulle vart tacksam om någon viste vart den fanns och sedan länkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 23 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Nu har jag hittat bilden på gta-sanandreas.com, den liknade faktist den bilden jag la upp... tror nästan att det är samma. Den var faktist 1024 x 768... fastän den inte ser ut att vara det. Den ser lite brusig ut... men jag får nöjja mig med den. Aja... tack för hjälpen grabbz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Nu har jag hittat bilden på gta-sanandreas.com, den liknade faktist den bilden jag la upp... tror nästan att det är samma. Den var faktist 1024 x 768... fastän den inte ser ut att vara det. Den ser lite brusig ut... men jag får nöjja mig med den. Aja... tack för hjälpen grabbz Varsegood, det är trevligt att hjälpa folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts