VickeX Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Tja, När jag går in på http://gtasajten.com/ så kommer; FIREFOX ERROR, Firefox har stött på ett problem och måste avslutas. Bara jag som har problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Stop FireFox, Get Internet Explorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Stop FireFox, Get Internet Explorer Det har alltid funkat förr, Och IE har ju bara en massa popups. Men .se funkar. Jaja. Det är ju bra det, Säg hejdå till topicen om någon moderator hittar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Bara jag som har problemet? Antagligen, har inte hört att någon annan haft problem, så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Och IE har ju bara en massa popups. SAkaffa en popups stopper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Eller så använder man IEs inbyggda som man nästintill blir påtvingad att använda. Konstigt att det funkar för .se-domänen för den är en direkt redirekt till .com-domänen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Ändra namnet på "C:\Documents and Settings\Användarnnamn\Application Data\Mozilla" till vad vad som helst. När du startar FF nästa gång kommer alla inställningar, tillägg, bokmärken (bokmärken kan du lätt flytta över till den nya mappen) osv. Om det inte hjälper kan du lika gärna ta bort den nya Mozilla-mappen som FF skapade och ändra tillbaka namnet på den gamla, men det skall förhoppningsvis inte behövas . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Jag har FF länken funkar för mig måste va din data Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts