Jump to content

Min Film

Guest Cyper
 Share

Tycker du/ni att trailern var bra,värkar filmen bli bra?  

54 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag undrar om ni tycker trailern var bra, och såklart om det är värt att forsätta med denna film. Den kommer att vara ca 10 minuter, jag vill inte hålla på med en film länge, som bara får dålig kretik. S vänligen rösta på detta, och framför allt, ladda ner trailern på den. :lol:

http://rapidshare.de/files/1386696/City_Of...railer.WMV.html

(Obs, länken kanske bara funkar några dagar, ska du ladda ner den, gör det nu!)

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte för att vara taskig, men det var nog den mest världelösa trailer jag någonsin sett. Uruselt redigerat, världelöst att göra en film genom att filma tvrutan med digitalkamera och mängder med stavfel i texterna som man var tvungen att pausa filmen för att kunna läsa.

Förövrigt fattar jag inte vad den ska handla om...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha, den var skum och totalt otajmad. Ingen röd tråd alls, fel låt val, opassande kvalitet. Nästa gång kan du vell bara dra allt på "Off" i Options så HUD och det försvinner. Så slipper du försöka dölja det genom att zooma in.

Slutsats: Trailern var keff och jag VET att DU kan bättre!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså låten passar inte man ser inte texten typ den e skit mörk men jag förstår upplägget de e nån snubbe som har nå bar eller nått så nu e han mördare för pengar och sånt ja menar de e förvirrande ja vet inte ens om jag har rätt men jag vet du kan göra mycket bättre så komigen ja vet du kan fixa up nått bra :D

jag gillar de där i slutet de där mafia likande grejset fixa ihop nått me de ta bort de där innan den delen funkar jobba på den slut delen de e mitt tips :rolleyes:

Redigerad av hedlund
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar för alla kommentarer. Kanske ska satsa på en stunt film till, jag var själv väldigt osäker om filmen skulle bli bra eller inte, därför frågade jag här. Vill inte slösa massor av tid på ingenting. Min förra trailer på den blev iallafall bättre än denna, inte så mycket text osv, sen var den bättre redigerad, den här trailern slängde jag bara ihop, av massa klipp. :D Nån som kom ihåg min stunt film, med dålig kvalite på vissa klipp? :rolleyes:

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar för alla kommentarer. Kanske ska satsa på en stunt film till, jag var själv väldigt osäker om filmen skulle bli bra eller inte, därför frågade jag här. Vill inte slösa massor av tid på ingenting. Min förra trailer på den blev iallafall bättre än denna, inte så mycket text osv, sen var den bättre redigerad, den här trailern slängde jag bara ihop, av massa klipp. :D Nån som kom ihåg min stunt film, med dålig kvalite på vissa klipp? :rolleyes:

Jag tycker du ska forästta på delen vid typ 0:50 rästen efter de e bra de blir som att de e nån mafia rörelse i stan eller nått att du har en bar och de folk som jävlas sjuter ditt folk rånar dig osv så gör du de samma och dödar dom eller nått i den stilen bara ett tips kanse kan bli bra jag tycker de iaf :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet, den suger. Jag tycker den är sådär, jag var osäker på om filmen skulle bli bra, därför frågade jag här. Om man inte gör en film bra, får man skylla sig själv. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur gör man för att ladda ner?

Du trycker på länken som han skrev, sen rullar du ner längst ner, i tabellen finns det 2 val att trycka på. "Free" eller "Premium".

Tryck på free, sen rullar du längst ner och kollar när tiden tickar ner, tryck sedan bara på länken där nere. ;P

Redigerad av stuffat
Länk till kommentar
Dela på andra sidor