Guest Cyper Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 (redigerad) Jag undrar om ni tycker trailern var bra, och såklart om det är värt att forsätta med denna film. Den kommer att vara ca 10 minuter, jag vill inte hålla på med en film länge, som bara får dålig kretik. S vänligen rösta på detta, och framför allt, ladda ner trailern på den. http://rapidshare.de/files/1386696/City_Of...railer.WMV.html (Obs, länken kanske bara funkar några dagar, ska du ladda ner den, gör det nu!) Redigerad 22 april, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Inte för att vara taskig, men det var nog den mest världelösa trailer jag någonsin sett. Uruselt redigerat, världelöst att göra en film genom att filma tvrutan med digitalkamera och mängder med stavfel i texterna som man var tvungen att pausa filmen för att kunna läsa. Förövrigt fattar jag inte vad den ska handla om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Jag kan inte annat än att hålla med Weener. Jag tror att det bara är onödigt att fortsätta. Känns lite oprossionellt då man ser när du ändrar volymen under introt... Sry... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Hahaha, den var skum och totalt otajmad. Ingen röd tråd alls, fel låt val, opassande kvalitet. Nästa gång kan du vell bara dra allt på "Off" i Options så HUD och det försvinner. Så slipper du försöka dölja det genom att zooma in. Slutsats: Trailern var keff och jag VET att DU kan bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Lägg ner med en gång, ingen idé alls att fortsätta, inget att ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Lägg ner med en gång, ingen idé alls att fortsätta, inget att ha. ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chs Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Skämtar du med oss...? jag slösade just bort 1,5 minut av mitt liv... trött man blir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 (redigerad) Asså låten passar inte man ser inte texten typ den e skit mörk men jag förstår upplägget de e nån snubbe som har nå bar eller nått så nu e han mördare för pengar och sånt ja menar de e förvirrande ja vet inte ens om jag har rätt men jag vet du kan göra mycket bättre så komigen ja vet du kan fixa up nått bra jag gillar de där i slutet de där mafia likande grejset fixa ihop nått me de ta bort de där innan den delen funkar jobba på den slut delen de e mitt tips Redigerad 23 april, 2005 av hedlund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 (redigerad) Tackar för alla kommentarer. Kanske ska satsa på en stunt film till, jag var själv väldigt osäker om filmen skulle bli bra eller inte, därför frågade jag här. Vill inte slösa massor av tid på ingenting. Min förra trailer på den blev iallafall bättre än denna, inte så mycket text osv, sen var den bättre redigerad, den här trailern slängde jag bara ihop, av massa klipp. Nån som kom ihåg min stunt film, med dålig kvalite på vissa klipp? Redigerad 23 april, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Tackar för alla kommentarer. Kanske ska satsa på en stunt film till, jag var själv väldigt osäker om filmen skulle bli bra eller inte, därför frågade jag här. Vill inte slösa massor av tid på ingenting. Min förra trailer på den blev iallafall bättre än denna, inte så mycket text osv, sen var den bättre redigerad, den här trailern slängde jag bara ihop, av massa klipp. Nån som kom ihåg min stunt film, med dålig kvalite på vissa klipp? Jag tycker du ska forästta på delen vid typ 0:50 rästen efter de e bra de blir som att de e nån mafia rörelse i stan eller nått att du har en bar och de folk som jävlas sjuter ditt folk rånar dig osv så gör du de samma och dödar dom eller nått i den stilen bara ett tips kanse kan bli bra jag tycker de iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Skulle ha gjort en bättre trailer, slängde bara ihop massa klipp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Du kanske ska lära dig engelska till en börjar men asså konceptet verkar väl ok, men om du ska spela in med en jävla video-kamera så kommer det bara bli skit fast trailern sög friskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Ska försöka göra en bättre trailer iallafall, med mindre stavfel sen ska jag ta mig mer tid att göra den, så jag inte bara slänger ihop den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Alltså jag ska faktiskt ändra mig och gå mot strömen här: Jag tycker den är ganska cool faktiskt! Lite mörk men annars cool! Jag röstade tyvärr INNAN jag såg den men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taclite Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Verkligen den sämsta trailer jag sett. Ursäkta om det låter illa, men den sög verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Jag vet, den suger. Jag tycker den är sådär, jag var osäker på om filmen skulle bli bra, därför frågade jag här. Om man inte gör en film bra, får man skylla sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 (redigerad) EDIT: funkar nu .. laddar Redigerad 26 april, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Bajs film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Hur gör man för att ladda ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 (redigerad) Hur gör man för att ladda ner? Du trycker på länken som han skrev, sen rullar du ner längst ner, i tabellen finns det 2 val att trycka på. "Free" eller "Premium". Tryck på free, sen rullar du längst ner och kollar när tiden tickar ner, tryck sedan bara på länken där nere. Redigerad 1 maj, 2005 av stuffat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts