Perlan Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Villken sida är bäst att ladda hem som tex ringsignaler? Finns det något gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 ... http://www.bostream.nu/jmc/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 (redigerad) Villken sida är bäst att ladda hem som tex ringsignaler? Finns det något gratis? Ja inom kort... jag och några till jobbar på en hemsida... Vi tänkta ha det mesta som Jamba har... fast gratis... Allt från ljud, bilder och spel skall gå att ladda... Dock dröjer sidan till Augusti... La upp några av dom ljud som Jamba har nu på min tillfälliga sida: *SIDAN e BORTA* ---- Men sen finns ju även www.myt610.net (www.myt630.net och www.myk700.net) Dessa är ju främst för SonyEricssons men en del går ju på andra mobiler också... Redigerad 25 april, 2005 av JMC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Den här är gratis men du måste ha mobilkabel från datan till mobilen eller blue tooth för att lägga in den i mobilen t610 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 22 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Jag kan inte spela upp mp3 ljud =(.... Så din hemsida är värdeläs för mig just nu.. Men jag hoppas Såklart att den blir bättre =) Sedan så har jag inte bluetooth eller en t610.. Jag har en Siemens c65... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Jag kan inte spela upp mp3 ljud =(.... Så din hemsida är värdeläs för mig just nu.. Men jag hoppas Såklart att den blir bättre =) Sedan så har jag inte bluetooth eller en t610.. Jag har en Siemens c65... Ja det kommer såklart att vara mer än bara MP3-ljud... Både polyfoniska och real... Ser att din mobil har IR... Så bara att köpa ett Ir öga till datan eller en datakabel... Eller köp en riktig mobil med Bluetooth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 22 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Ja det kommer såklart att vara mer än bara MP3-ljud... Både polyfoniska och real... Ser att din mobil har IR... Så bara att köpa ett Ir öga till datan eller en datakabel... Eller köp en riktig mobil med Bluetooth Mmm =P Vad kostar ett IR öga ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 (redigerad) Mmm =P Vad kostar ett IR öga ? Ja priserna är rätt olika... Några ex: Clas Ohlson: 225:- (38-1034) Clas Ohlson: 349:- (32-6514) Inet.se: 295:- Telia: 549:- inwarehouse.se: 264:- inwarehouse.se: 354:- Redigerad 22 april, 2005 av JMC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 22 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Ja priserna är rätt olika... Några ex: Clas Ohlson: 225:- (38-1034) Clas Ohlson: 349:- (32-6514) Inet.se: 295:- Telia: 549:- inwarehouse.se: 264:- inwarehouse.se: 354:- Okej..... =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Alexzander Tyckte inte det såg så gratis ut... Ex: Det finns 2 sätt att ladda ner ringsignaler. 1* Skicka dom till din telefon... Det skulle kosta 5:-/gång 2* Via wap ladda hem den... Men inte fan är wap gratis... Samma gäller bilder dock kan man ju högerklicka på bilderna och spara dom rakt av... Sedan bara skicka till mobilen via kabel, IR el Bluetooth... Men annars ser jag inte det inte så jävla gratis ut för min del... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 2* Via wap ladda hem den... Men inte fan är wap gratis... Det kostar inte många ören. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Det är skitsamma. Det är fortfarande inte gratis... Visst man kan väl göra så då. Slänga ut några ören var gång... Men efter ett antal gånger så blir det några kronor... Och den växer... För några år sedan gjorde en kompis så... Han tyckte inte det va många ören som försvann där inte... Men sen efter 3 månader då hans räkning kom va det över en 1200spänn som han bara wap:at för... Sen va det en 500 spänn som han ringt/sms:at Jo da dessa ören går fort upp... Man kallar det inte gratis om det inte är det... Så lätt är det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Det kostar inte många ören. Precis det det gör. 1mb dataöverföring via wap kan kosta uppemot 50kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Precis det det gör. 1mb dataöverföring via wap kan kosta uppemot 50kr. Med vilken operatör då? Det kostar 15kr/mb för mig med Comviq Kontant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Bigsms.. har gratis ringsingnaler,bilder och spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Med vilken operatör då? Det kostar 15kr/mb för mig med Comviq Kontant. Ja, en mp3 fil till mobilen brukar vara runt 3mb, så tänk dig då 3 x 15kr = 45kr för en grejj.. gratis? nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Ja, en mp3 fil till mobilen brukar vara runt 3mb, så tänk dig då 3 x 15kr = 45kr för en grejj.. gratis? nej. .mp3 skulle jag då aldrig få för mig att wappa ner till mobilen. Har inte sett nån .mp3-signal/låt som man kan wappa ner heller. Men det finns väl om man letar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Precis det det gör. 1mb dataöverföring via wap kan kosta uppemot 50kr. Man kan använda GPRS istället för WAP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts