Frenzy Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Japp ! Jag vet att det funnits en sånhär innan , men hittade inte den :'( Men iaf Lets get started ! Staind - Outside ICP - Homies Guns 'n Roses - Knocking on heavens door Bob Marley - No woman no cry Några av dom som väcker starkast känslor hos mig. Kommer med fler sen ! Nu är det eran tur ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Ohh låtar som väcke känslor :"> Mötley Crüe - Glitter (Remix) 3 Doors Down - So I Need You Led Zeppelin - Stairway To Heaven Black Sabbath - Changes Primal Scream - Movin' On Up Och många fler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Tupac - Do for love Orka skriva feta listor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Oj hur kunde jag glömma Black sabbath - Paranoid och Iron Man Fy på mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 2Pac - Ghetto Gospel Nas - Dance Guns N' Roses - November Rain Papa Roach - Scars Metallica - The Unforgiven Metallica - Sanitarium Metallica - Astronomy Metallica - Nothing Else Matters Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Metallica - Battery. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Iggesundsgänget-subba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Dark Tranquillity - Lethe Dark Tranquillity - A Bolt Of Blazing Gold Dark Tranquillity - No One Dark Tranquillity - Misery In Me Det finns ju hur många som helst men dessa är outstanding. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Wierd Al Yankovich - Star Wars Gangsta Rap (Yoda Mix) I'm your father,I'm your father .... Ahh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marwin Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Stone Sour - Bother (Corey). Det är min låt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 (redigerad) Stone Sour - Bother (Corey). Det är min låt det. Japp den är skitgrym EDIT : En låt som följt mig genom livet : Cranberries - Zombie Redigerad 22 april, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Stone Sour - Bother (Corey). Det är min låt det. You dont need to bother, i dont need to be. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Red Hot Chili Peppers - Under The Bridge Red Hot Chili Peppers - I Could Have Lied två underbara låtar med ett underbart band Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Beanie Sigel - Feel It In The Air Väcker känsor av paranoia... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 The Donnas - Strutter T.o.m DU skulle gilla den Cortez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Gregorian - Tears In Heaven Ramones - Poison Heart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Wierd Al Yankovich - Star Wars Gangsta Rap (Yoda Mix) I'm your father,I'm your father .... Ahh Men oj! Vilka känslor den väcker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Men oj! Vilka känslor den väcker! Auuiooo I just Slize off my Hand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Never, Ever (hammerFall) Glory to the brave, också hammerfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Ohh låtar som väcke känslor :"> Mötley Crüe - Glitter (Remix) 3 Doors Down - So I Need You Led Zeppelin - Stairway To Heaven Black Sabbath - Changes Primal Scream - Movin' On Up Och många fler Stairway to heaven, älskar den låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts