Esperanto Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Det här låter galet :"> men var kan man köpa den dräkten Michael Jackson har i Thiller-musikvideon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 (redigerad) *TOMT* Redigerad 23 april, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Jaha? *report* Ursäkta mig men VA?! Letar också efter en sån dräkt som även Eddie Murphy använde i sina standup-komedier, Delirious och Raw... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 (redigerad) *TOMT* Redigerad 23 april, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Minska signaturen is thx. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Ja ja ja... men jag tykte att topicen va onödig Det tycker inte jag! Den är helt okej!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Ja ja ja... men jag tykte att topicen va onödig Exakt vad är det som är onödigt med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 22 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Exakt vad är det som är onödigt med den? Det onödiga här är alexzander svar på min fråga ontopic: vad är det för typ på dräkten. Den blänker väldigt mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Det onödiga här är alexzander svar på min fråga ontopic: vad är det för typ på dräkten. Den blänker väldigt mycket ...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Latex eller plast eller nåt??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 25 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 ...? Nähh så ser den inte ut michaels hade nåntyp av V-form på sin dräkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Nähh så ser den inte ut michaels hade nåntyp av V-form på sin dräkt. Japp. Röd och svart med guldprickar på typ. Iaf från musikvideon som brodern har på sin dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Lite google funkar. Även fast man inte hittar några extremt bra bilder. Men men: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Förvisso hade han denna "dräkt" på skivans omslag: Finns även en där han har en tigerunge, men tror han har samma kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Fast nu var det ju så att han ville ha dräkten som han har i videon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Här är några bilder från videon, ursäkta för den dåliga kvalitén. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/thriller.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts