gtalover87 Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Tjena, tjena kompisar! Var ganska länge sen jag var inne här sist men det har blivit mycket GTA på sistonde, har bla klarat SA med bara en hand. Men skall jag börja skriva lite här igen Vet att det är lite kompisar här inne som ofta frågar mig om mitt namn så här kommer svaret många av er har väntat på... Mitt namn kommer av att jag älskar (Love=älska)GTA och är född 87! PS. Fan vad man längtar till nästa GTA nån som vet när det kommer? Hoppas snart... Hej då kompisar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Byt inte. Förresten, vart kan/har man kunnat se dina "graffiti tags"? Man kan se dem lite här och där i tyresö, några i stockholm stad... by the way...varför ska jag inte byta ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Mina föräldrar träffades i Spanien, och Cortez är ett spanskt namn. Så för att hedra mig och mina föräldrar så heter jag det. Notera vem som står i fetstil. Jaså...Har alltid trott att det var för att du diggade Cortez i VC Jag heter Enbom i efternamn så thats why my nick is that Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Jag heter Enbom i efternamn så thats why my nick is that Man har engelska i skolan för en anledning. Nu vet du det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Ehh...Okej then I know Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Ha ha! Lite Bert/Sune över det där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Jag satt och lästa bamse och va jätte arg för inte nasse kom nån gång. Så då skrek jag på min mamma jätte hökt och hon slog mig. Sen vaknade jag i en soptunna. Guess one time muttafukka. Tips. (Stell)an Byt ut en bokstav S-H... Vipps. FANTASI! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Jag satt och lästa bamse och va jätte arg för inte nasse kom nån gång. Så då skrek jag på min mamma jätte hökt och hon slog mig. Sen vaknade jag i en soptunna. Tss...inte konstigt att inte Nasse dyker upp hos Bamse, det är ju två olika serier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Bamse äger . Diggar skalman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts