Jump to content

Historian bakom ert namn?

bär
 Share

Recommended Posts

Läste Kalle Anka en dag (Ja Kalle Anka äger!) och då tändes en sån där glödlampa över pallet på mig. Var väl nåt år sen eller så. Kanske två. Har använd det sen dess iaf.

Spökplumpen är ett svart spöke som Janne Långben och Musse brukar stöta på...

Haah, han så ful bara... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 88
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har berättat förr, men jag älskar att prata om mig själv, så here we go again!

Mina vänner och jag satt i skolan och jag skulle registrera mig på Sianas forum www.gcforumet.tk . Jag tänkte kort och gott kalla mig Tina, vilket jag heter. Mina fingrar slant och det blev Tija. Stora_Tomtefar och Siana jublade "Ja! Tija! Grymt!". Så det fick bli mitt nya nick. Nu kallar jag mig det nästan överallt.

Sen har jag ett annat som är Tibe. De två första bokstäverna i Tina och det två första i Bergérus (mitt efternamn). Det var på GPs ungdomssida Graffiti, där jag jobbade ett tag, så skulle man på datorerna ha lösenord och det blev automatiskt de två första bokstäverna i förnamnet och efternamnet. Nu kallar Siana mig för Tibe dagligen...

EDIT:

När min lillasyster Aina började prata kallade hon mig faktiskt Tija. Slump?

Redigerad av Tija
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tweak är ett snowboardtrick,som jag såg på Coolboarders 2 ( playstationspelet) och när jag registrade mig här hade jag just satt det så jag bara skrev det.

Öhm för att vara petnisse så kan man ju inte kalla tweak för ett snowboardtrick

tweak är när man typ sträcker ut sig eller vrider sig på olika sätt när man grabar(kan inte förklara bättre :lol: ). man kan tex tweaka en vanlig mute till en palm mute

så man kan inte säga att man sätter en tweak. man tweakar en grab, eller sätter en tweakad grab. samma sak med pope

Redigerad av fr34k
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

STOR BOKSTAV

emo

har tidigare varit ett CS-nick som utvecklades till graffiti tag som sen blevett gtasajten nick och det är det ända jag använder emo till nu för tiden...men kanske ska PM'a hultan och försöka byta till ferkerk eftersom det är vad mina polare kallar mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öhm för att vara petnisse så kan man ju inte kalla tweak för ett snowboardtrick

tweak är när man typ sträcker ut sig eller vrider sig på olika sätt när man grabar(kan inte förklara bättre :rolleyes: ). man kan tex tweaka en vanlig mute till en palm mute

så man kan inte säga att man sätter en tweak. man tweakar en grab, eller sätter en tweakad grab. samma sak med pope

Vad vet jag,har sett det på ett playstationspel och tyckte det lät snyggt. Men där kunde man iaf göra ett trick som hette Tweak.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

STOR BOKSTAV

emo

har tidigare varit ett CS-nick som utvecklades till graffiti tag som sen blevett gtasajten nick och det är det ända jag använder emo till nu för tiden...men kanske ska PM'a hultan och försöka byta till ferkerk eftersom det är vad mina polare kallar mig.

Byt inte.

Förresten, vart kan/har man kunnat se dina "graffiti tags"?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor