Sikorka Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Läste Kalle Anka en dag (Ja Kalle Anka äger!) och då tändes en sån där glödlampa över pallet på mig. Var väl nåt år sen eller så. Kanske två. Har använd det sen dess iaf. Spökplumpen är ett svart spöke som Janne Långben och Musse brukar stöta på... Haah, han så ful bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Han är grym så det stinker om han! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Hmm vetefan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Weener fick jag från South Park då dom ofta säger det där. Hoggert som jag hade innan har jag kallats sen jag var åtta år för att bonden i filmen "Babe" heter Hoggert i efternamn och jag heter Hugo, så tyckte mina syskon det var likt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Mitt smeknamn e brodd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Jag tog Oldsmobile för min pappa hadde en just då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Jag tog Oldsmobile för min pappa hadde en just då ...inte för att du verkar mer eller mindre besatt av märket? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 (redigerad) Hmm vet inte bara kom upp i huvet och sa hej! Redigerad 23 april, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 (redigerad) Jag har berättat förr, men jag älskar att prata om mig själv, så here we go again! Mina vänner och jag satt i skolan och jag skulle registrera mig på Sianas forum www.gcforumet.tk . Jag tänkte kort och gott kalla mig Tina, vilket jag heter. Mina fingrar slant och det blev Tija. Stora_Tomtefar och Siana jublade "Ja! Tija! Grymt!". Så det fick bli mitt nya nick. Nu kallar jag mig det nästan överallt. Sen har jag ett annat som är Tibe. De två första bokstäverna i Tina och det två första i Bergérus (mitt efternamn). Det var på GPs ungdomssida Graffiti, där jag jobbade ett tag, så skulle man på datorerna ha lösenord och det blev automatiskt de två första bokstäverna i förnamnet och efternamnet. Nu kallar Siana mig för Tibe dagligen... EDIT: När min lillasyster Aina började prata kallade hon mig faktiskt Tija. Slump? Redigerad 23 april, 2005 av Tija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Ehm.. finns två varianter, en falsk och en sann.. variant nr. 1 x p i s c kasta om bokstäverna och lägg till två till av en bokstav. variant nr. 2 vips, ingen aning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Tweak är ett snowboardtrick,som jag såg på Coolboarders 2 ( playstationspelet) och när jag registrade mig här hade jag just satt det så jag bara skrev det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 (redigerad) variant nr. 1 x p i s c kasta om bokstäverna och lägg till två till av en bokstav. Fattar inte.... Edit: RavenE tog jag från min brorsa som använder det på sidor Raven = Korp på engelska E = Första bokstaven i mitt efternamn Redigerad 23 april, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Fattar inte.... Edit: RavenE tog jag från min brorsa som använder det på sidor Raven = Korp på engelska E = Första bokstaven i mitt efternamn Fejknick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 (redigerad) Tweak är ett snowboardtrick,som jag såg på Coolboarders 2 ( playstationspelet) och när jag registrade mig här hade jag just satt det så jag bara skrev det. Öhm för att vara petnisse så kan man ju inte kalla tweak för ett snowboardtrick tweak är när man typ sträcker ut sig eller vrider sig på olika sätt när man grabar(kan inte förklara bättre ). man kan tex tweaka en vanlig mute till en palm mute så man kan inte säga att man sätter en tweak. man tweakar en grab, eller sätter en tweakad grab. samma sak med pope Redigerad 24 april, 2005 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 STOR BOKSTAV emo har tidigare varit ett CS-nick som utvecklades till graffiti tag som sen blevett gtasajten nick och det är det ända jag använder emo till nu för tiden...men kanske ska PM'a hultan och försöka byta till ferkerk eftersom det är vad mina polare kallar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Öhm för att vara petnisse så kan man ju inte kalla tweak för ett snowboardtrick tweak är när man typ sträcker ut sig eller vrider sig på olika sätt när man grabar(kan inte förklara bättre ). man kan tex tweaka en vanlig mute till en palm mute så man kan inte säga att man sätter en tweak. man tweakar en grab, eller sätter en tweakad grab. samma sak med pope Vad vet jag,har sett det på ett playstationspel och tyckte det lät snyggt. Men där kunde man iaf göra ett trick som hette Tweak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Inte så mkt o säga. Slipknot - Leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 STOR BOKSTAV emo har tidigare varit ett CS-nick som utvecklades till graffiti tag som sen blevett gtasajten nick och det är det ända jag använder emo till nu för tiden...men kanske ska PM'a hultan och försöka byta till ferkerk eftersom det är vad mina polare kallar mig. Byt inte. Förresten, vart kan/har man kunnat se dina "graffiti tags"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Eftersom jag heter Kalle (Karl) så har folk bara börjat kalla mig Kalan och gör det dagligen. Använder nicket i stort sett överallt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Ojoj.. kom på mitt nick när jag var typ 11/12 år, under tiden då rapparen Petter var populär å han sa "ey mannen" i var å varannan låt, då blev det mickemannen observera att hela mickemannen inte innehåller en enda versal (stor bokstav) ps: jag är 17 nu så nicket har hållt sej i 5-6 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts