Azore Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Satt och blandade ihop några bokstäver och så blev det som det blev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Finns en sån här tråd .. som hade typ 20 sidor vad jag kommer ihåg XD men jag drar historian igen.. Jag var hemma hos min kompis (två-tre år sen) och vi gjorde typ läxorna och så skar jag mig på pappret flera gånger. då sa han: men sluta nu förfan, papercut "papercut" lät coolt tänkte jag .. så jag tog det som rapp-namn (ja det var ett tag sen XD) .. papercut var för långt .. altså förkortningen Paper-Cut = P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Finns en sån här tråd .. som hade typ 20 sidor vad jag kommer ihåg XD men jag drar historian igen.. Jag var hemma hos min kompis (två-tre år sen) och vi gjorde typ läxorna och så skar jag mig på pappret flera gånger. då sa han: men sluta nu förfan, papercut "papercut" lät coolt tänkte jag .. så jag tog det som rapp-namn (ja det var ett tag sen XD) .. papercut var för långt .. altså förkortningen Paper-Cut = P-C Haha.. Så fel jag kan tänka Jag trodde det var för att du bara tänkte på datorer eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Haha.. Så fel jag kan tänka Jag trodde det var för att du bara tänkte på datorer eller något Dubbelmoral vettu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Dubbelmoral vettu Då hade jag lite rätt iaf =) Perlan har ALDRIG fel (säger vi ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Vettefan. Kom bara på nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Spelade HLDM, såg nån nisse som hette BigBear så jag tog de, inge märkvärdigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Diggar ett band som heter Streetwaves, svängiga som bara fan. Lite stökiga, dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Emmet eller the M som ja kallas sen 29 oktober för ja bara "älskar" Emmet i SA hela skolan vet vem emmet e STOLT!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 När jag och en kompis "Kung Fu:ade" varandra i Jedi Knight 2 så sa han till mig: How Does my foot taste? Så sa jag like Kung Food. Mr.Magic fick jag av Tony hawks underground för min gubbe ser ut som en trollkarl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 GTApimpfoolife: mmm jag hette GTA_PIMP förut men jag ville ha något med samma tema fast lite koolare så det fick bli GTApimpfoolife. Är man Pimp så är man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Det stavas Fo' inte Foo Så ditt namn blir liksom GTA Pimp Fool ife... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Pottzork. hmm den var svår. men de va typ, nej. Kanske, nej. Jag har ingen aning. tror de va nån lirare som vägrade säja mitt namn å sa pottzork. dE äger! //one of a kind . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Ehm...inget märkvärdigt...mitt efternamn...men jag ska byta till mitt smeknamn som jag VÄRKLIGEN vill få folk att kalla mig....ah ....Elandrólon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Kul att du fråga . när jag vill ha en tjej som jag tycker om så går jag från Nicolas till the gurfi. när jag är gurfi så är jag dom tre magisaka sakerna: kåt sexig och erotisk. och då får jag den tjej jag vill ha. hela grejen är på skämt men det är ändå kul. jag visste inte vad jag skulle heta så jag valde namnet gurfi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Va rätt lätt... När jag va 14år så höll jag på och ritade en hel del... All möjligt elektronik skit som mobilen, tv-spel, datorer mm... Och ville ha en logo... Så det blev JMC som står för Mitt fullständiga namn: Johnny Mikael Carlsson Den första logon jag gjorde såg ut så här: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/JMClogo.JPG 14år.. Mmm ja på den tiden klarade ungarna inte mer än så Den logan har dock blivit ändrat MÅNGA gånger... Aldrig att man blir nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 (redigerad) Hette gta_alex i början på grund av att mitt riktiga namn är Alexander och att detta är/var ett forum om gta. Sedan bytte jag namn eftersom att det lät dumt. Mitt nya namn blev Corleone eftersom jag tycker om gudfadern filmerna där huvudpersonerna heter Corleone i efternamn. Redigerad 22 april, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Det stavas Fo' inte Foo Så ditt namn blir liksom GTA Pimp Fool ife... Egentligen ska det vara GTA pimp fool life, men eftersom jag inte ville heta GTApimpfoollife så fick det bli så. Det kallas finesser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Tog namnet av en bil i mafia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Svårt att gissa vad mitt kommer ifrån? Victor > vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts