bär Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Vad är historian bakom ert namn, hur kom ni på det etc etc ??? själv var jag ute i naturen och plockade bär och då kom ja på bär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Heter Patrik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 (redigerad) hehe Redigerad 21 december, 2007 av Perlan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Har ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Vet inte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Mina föräldrar träffades i Spanien, och Cortez är ett spanskt namn. Så för att hedra mig och mina föräldrar så heter jag det. Notera vem som står i fetstil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Själv äter man ju kebab och för att markera att jag inte är en kebab-turk så heter jag kurt efter som förmodligen inte så många turkar gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 AE_Dave har jag väl för att jag för några år sedan egentligen kom hit till GTASajten för att spamma ut lite reklam om en HL1 singleplayermod(Som dock misslyckades, iofs är några i det gamla Avalon Entertainment, som int eheller finns längre, fortfarande på msn och irc och snackar med varandra osv, fixar nya gametypes till HL2DM med mera.) men men, sen låter Hultan mig av någon anledning inte byta namn till "Skumtomten" då det är mitt "riktiga" nickname. Har väl skumtomten för att jag knaprar i mig Skumtomtar som satan (Och dricker Jolt som tusan he he, vet inte vad det har med Skumtomte att göra men hur som helst...), använder det in-game, har gjort det i flera år nu och tänker inte byta, Hmm.... tror det var allt, He He He... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Ööhh... jadu, det har jag kallats hela mitt liv så... ingen aning... nån kalla mig de, så börja alla lixom gillar det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Vettefan, satt och tänkte så kom det upp Är faktiskt stolt över mitt nick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Tänkte bara på ett häftigt djur, och vips, så blev det detta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Jag plusade bara på en bokstav ni vet vilken... eller gissa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Förra namn: Buffus Historia: Ingen aning, bara ploppa upp. Fult var de iaf. Namn nu: Historia: Lätt å gissa, diggar Woozie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 (redigerad) Min gamla skärm hette Radius, så jag bara ändrade s:et till ett z och gjorde det stort=RadiuZ Redigerad 22 april, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Min gamla skärm hette Radius, så jag bara ändrade s:et till ett z och gjorde det stort=RadiuZ Fan va bra! Jag ska byta namn till StudioworkZ! ------- Kallats Funnylin sen i 4:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 En snubbe i en bok hete eliizar, han var tuff. annars kör jag bara nu med TimTom som min kusin brukar kalla mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Thotim. Mitt namn är Tim Thörnberg. Och använder o istället för ö. Så thornberg tim = thotim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Fan va bra! Jag ska byta namn till StudioworkZ! Och jag till Zpectrum 7Vlr+! ------- Tackleberry kommer från Polisskolan filmerna. Dock inte för att jag gillar karaktären jättemycket, utan bara för att jag gillar namnet. Hade "Loreedo" som nick innan, men det kändes lite töntigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 (redigerad) Kallats Funnylin sen i 4:an. Passar dig bra...! Redigerad 22 april, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Här har vi förklarningen bakom Patrik's namn http://patrik.istheshit.net/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts