guardian Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Koffein är en drog, nikotin är en drog, alkohol är en drog... Cannabis är ungefär lika farligt som alkohol. Det är mindre beroendeframkallande än alla ovanstående ämnen. Forskarrapporter visar att man blir en bättre bilförare med cannabis i kroppen. Okej, det ska väl nämnas att det finns rapporter som visar motsatsen också. Cannabis var lagligt fram till 30-talet i Sverige. I länder där Cannabis är legaliserat har användandet av tyngre droger reducerats. Edit: Nej jag använder inga droger. Jo jo, men det var ijnte riktigt så jag menade att allt är droger. men nu menade jag så att det är nog inte så bra för kroppen att ta dessa jävla gifter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 (redigerad) men nu menade jag så att det är nog inte så bra för kroppen att ta dessa jävla gifter Är inte det upp till personerna som röker om dom vill ta den risken? Det är farligt för kroppen att röka tobak och dricka alkohol också. Edit: SMS farligare än majja? Redigerad 22 april, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 (redigerad) SMS farligare än majja? Var får du allt ifrån??? Redigerad 22 april, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 (redigerad) Hasch e åt helvete...gissa min vote då (tyst då såklart) Redigerad 22 april, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Är inte det upp till personerna som röker om dom vill ta den risken? Det är farligt för kroppen att röka tobak och dricka alkohol också. Edit: SMS farligare än majja? Jupp. vet. därför jag alldrig gjort det och kommer alldrig göra det. (okej, provat en liten klunk öl och jag äter hellre hästskit) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Very important pot heads Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Jupp. vet. därför jag alldrig gjort det och kommer alldrig göra det. (okej, provat en liten klunk öl och jag äter hellre hästskit) Det kommer med tiden. Du kommer bli positivt överaskad första gången du dricker tills du blir full. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Hasch är gott, särsilt på macka. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Hasch är gott, särsilt på macka.:"> Nej men däremot har jag hört att allt man äter efter att haschrus blir helt himmelskt gott. Även om det bara är en liten sketen fralla kan det vara det godaste man ätit i sitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Men om man äter det absolut godaste i hela världen efter ett haschrus då? hur gott blir det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Till er som tycker att det borde legaliseras (cannabis): Eftersom det var lagligt innan 30-talet så måste det ju finnas en väldigt god anledning till att det är olagligt. Eller hur? Man gör ju inget olagligt bara för att det är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Till er som tycker att det borde legaliseras (cannabis): Eftersom det var lagligt innan 30-talet så måste det ju finnas en väldigt god anledning till att det är olagligt. Eller hur? Man gör ju inget olagligt bara för att det är kul. Hundra år senare "Piratkopiering förbjöds i början av 2000-talet, detta måste vara befogat och behöver därför inte ifrågasättas" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Vote: dom får punda ner sig o dö om dom vill!!! Hörde ni det va??? DÖ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Hundra år senare "Piratkopiering förbjöds i början av 2000-talet, detta måste vara befogat och behöver därför inte ifrågasättas" Ska vi börja prata om en helt annan sak nu också? Piratkopiering är en helt annan sak. Alla på detta forum har säkert laddat hem något olagligt. Det är jag säker på. Inte f*n kommer antipiratbyrån för det? Dessutom så blir man väl inte mer skadad av att ladda hem spel och sånt än att sitta och lyssna på laglig musik när man spelar eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Har växt upp med en pappa som knarkade och nu är han död, så jag skulle fan döda för att få slut på den där skiten, även om hasch inte är det tyngsta man kan ta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Vote: De får punda ner sig och dö om de vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Ska vi börja prata om en helt annan sak nu också? Piratkopiering är en helt annan sak. Alla på detta forum har säkert laddat hem något olagligt. Det är jag säker på. Inte f*n kommer antipiratbyrån för det? Dessutom så blir man väl inte mer skadad av att ladda hem spel och sånt än att sitta och lyssna på laglig musik när man spelar eller något. Men nu var det ju inte riktigt det jag menade heller. Jag syftade på att bara för att lagen förbjuder det behöver det inte vara fel. Som med piratkopiering. FFS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Men nu var det ju inte riktigt det jag menade heller. Jag syftade på att bara för att lagen förbjuder det behöver det inte vara fel. Som med piratkopiering. FFS. Det är fel. Det är precis samma sak som om att gå in i närmaste spelbutik. Greppa taget om GTA SA och lägga det under jackan och sticka. Det är exakt samma sak. Dessutom om alla skulle ta hem spelet olaglig väg så räkna defenitivt inte med en efterföljare. Då har bolaget inte råd och dessutom vet de att folk laddar hem spelet istället för att köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Du kopierar ju det bara inte STJÄL det. De har fortfarande kvar sin kopia. Cannabis har jag inget emot planerar själv att testa om nåt år. Alla andra droger är jag emot (Nu snackar jag om Ecstasy, LSD och sånt skräp inte kaffe). Vote: Hasch är helt okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Att man förbjöd Cannabis antar jag var för att man ansåg att det var moraliskt förkastligt. För mycket socker är inte bra för tänderna. Ska vi förbjuda socker? För högt kolesterolvärde kan ge hjärt- och kärlsjukdomar. Ska vi förbjuda fett? Vart ska man dra gränsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts