RadiuZ Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Vote: punda ner sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Haha, Skojare. Ofarliga? Du har fortfarande din pyjamas på dig va? Nej men du verkar ha det. Barn brukar ha svårt att förstå ironi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 .vote: Hasch är helt okej! varför jag är för? för att det helt enkelt inte finns en enda anledning att vara emot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Nej men du verkar ha det. Barn brukar ha svårt att förstå ironi. Blir ganska less när folk inte lär sig i skolan att när man är 18 så är man inte barn längre. Aja, Lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Man dör inte av Hasch men man kan få lung cancer vilket man kan få av Ciggareter ochså jag skulle ha röstat spelar ingen roll men jag antar jag tar Punda tills dom dör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Man dör inte av Hasch men man kan få lung cancer vilket man kan få av Ciggareter ochså jag skulle ha röstat spelar ingen roll men jag antar jag tar Punda tills dom dör Får man lung canser så kan det leda till att man dör. Pga av att man rökte på så fick man canser som ledde till döden.. Not so hard, huh? Själv har jag aldrig testat någon drog eller varit full, tror inte ens jag varit berusad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 (redigerad) Vote: Låt dem skylla sig själva. Det stod typ så. Hasch är farligt. Inse det ni som inte tror det. Man stannar i uppväxten vilket inte är bra. Man kan tex vara en 15 åring i en 20 årig kropp. Om man börjar vid 15 dvs. Redigerad 22 april, 2005 av SAAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Dom får punda ner sig och dö om dom vill, har inga problem med att det finns, ingen måste ju använda det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Att sitta och smoka med polarna en lördagkväll ser jag inget fel på, ett berusningsmedel liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Vote: Hasch är helt okej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Vote: äh dom få döda sig själv om dom vill... eller vad det nu stod. Orkar inte bry mig om knarkare, kul att do mar något att roa sig med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Jag tycker hasch är Trögt... Hur fan kan man hascha ihjäl sig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Jag tycker hasch är Trögt... Hur fan kan man hascha ihjäl sig ? Det kan man inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 (redigerad) Man dör inte av Hasch men man kan få lung cancer vilket man kan få av Ciggareter ochså jag skulle ha röstat spelar ingen roll men jag antar jag tar Punda tills dom dör Man kan inta hasch oralt också, då skadar man inte lungorna. Fördelen med att äta haschet är också att man får ett mycket mer 'trippigt' rus som varar mycket längre än när man röker det. Redigerad 22 april, 2005 av Deltanator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bär Skrivet 22 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Ja köpte riktig nice hasch idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 .tur att du inte bara har länkat från en sida med bilder på hasch men gott ser det ut.. som en tvättsvamp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 .tur att du inte bara har länkat från en sida med bilder på hasch men gott ser det ut.. som en tvättsvamp.. Det ser ut som ljus, torr kladdkaka. Är emot hasch och alla andra droger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Hur i helvete kan ni vara för en drog? är det så att ni använder den själva? VOTE: null vote. skulle "åt helvete med skiten och alla andra droger" skulle jag votat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 (redigerad) Hur i helvete kan ni vara för en drog? Koffein är en drog, nikotin är en drog, alkohol är en drog... Cannabis är ungefär lika farligt som alkohol. Det är mindre beroendeframkallande än alla ovanstående ämnen. Forskarrapporter visar att man blir en bättre bilförare med cannabis i kroppen. Okej, det ska väl nämnas att det finns rapporter som visar motsatsen också. Cannabis var lagligt fram till 30-talet i Sverige. I länder där Cannabis är legaliserat har användandet av tyngre droger reducerats. Edit: Nej jag använder inga droger. Redigerad 22 april, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Ni kommer säkert tycka jag är sjuk. Men jag har sett hur alkohol kan förstöra en person , även knark men inte Hash utan dem har gått över till andra tyngre droger som t.ex Kokain , Heroin. Och jag ska säga er en sak : Förbjud spriten legalisera cannabisen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts