Jump to content

Hasch

bär
 Share

Är ni för eller emot hasch?  

107 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 133
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Man dör inte av Hasch men man kan få lung cancer vilket man kan få av Ciggareter ochså jag skulle ha röstat spelar ingen roll men jag antar jag tar Punda tills dom dör

Får man lung canser så kan det leda till att man dör. Pga av att man rökte på så fick man canser som ledde till döden..

Not so hard, huh?

Själv har jag aldrig testat någon drog eller varit full, tror inte ens jag varit berusad. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Låt dem skylla sig själva. Det stod typ så.

Hasch är farligt. Inse det ni som inte tror det. Man stannar i uppväxten vilket inte är bra. Man kan tex vara en 15 åring i en 20 årig kropp. Om man börjar vid 15 dvs.

Redigerad av SAAB
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man dör inte av Hasch men man kan få lung cancer vilket man kan få av Ciggareter ochså jag skulle ha röstat spelar ingen roll men jag antar jag tar Punda tills dom dör

Man kan inta hasch oralt också, då skadar man inte lungorna. Fördelen med att äta haschet är också att man får ett mycket mer 'trippigt' rus som varar mycket längre än när man röker det.

Redigerad av Deltanator
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur i helvete kan ni vara för en drog?

Koffein är en drog, nikotin är en drog, alkohol är en drog...

Cannabis är ungefär lika farligt som alkohol. Det är mindre beroendeframkallande än alla ovanstående ämnen. Forskarrapporter visar att man blir en bättre bilförare med cannabis i kroppen. Okej, det ska väl nämnas att det finns rapporter som visar motsatsen också. Cannabis var lagligt fram till 30-talet i Sverige. I länder där Cannabis är legaliserat har användandet av tyngre droger reducerats.

Edit: Nej jag använder inga droger.

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor