bär Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 (redigerad) Så, vad tycker ni om hasch i vårt fina sverige, är ni för eller emot? ***EDIT*** Motivera gärna varför också! Redigerad 22 april, 2005 av bär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Dom får punda ner sig och dö om dom vill!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Vet ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Vote: Punda ner sig.. Alla vet att droger är farligt men tar det inte på allvar så jag skiter it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Folk får göra hur de vill, det är inte direkt mitt problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Usch, det är ju dödligt! Dom får punda ner sig och dö om dom vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bär Skrivet 22 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Seriösa och skrivna svar bara tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Legalize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Seriösa och skrivna svar bara tack. Jag skrattar bara åt orden "dödligt" och "dö". Vilka lögner i svarsalternativen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Jag skrattar bara åt orden "dödligt" och "dö". Vilka lögner i svarsalternativen... Vilka lögner att påstå att man inte kan dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bär Skrivet 22 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Plz.. hasch är farligt, man kan få överdos o så!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Vilka lögner att påstå att man inte kan dö. Hur många har dött av hasch? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Plz.. hasch är farligt, man kan få överdos o så!!!!!!!!!!! Vill inte klaga men låt bli att använda för mycket utropstecken och frågetecken eller smilies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Hur många har dött av hasch? Not me! yet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 För eller emot? Talar du om legalisering? "Få en överdos och dö" givetvis för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 (redigerad) Vote:hasch är helt okej. Anledning:Dom som är dumma nog och har så lite i hjärnan att dom tar det har ingen rätt att leva så det är okej att dom tar det,Då blir man ju av med Dregget! Redigerad 22 april, 2005 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Vote:hasch är helt okej. Anledning:Dom som är dumma nog och har så lite i hjärnan att dom tar det har ingen rätt att leva så det är okej att dom tar det,Då blir man ju av med Dregget! Ja man borde hålla sig till ofarliga saker som alkohol och tobak om man röker cannabis blir man ju typ hjärndöd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Ja man borde hålla sig till ofarliga saker som alkohol och tobak om man röker cannabis blir man ju typ hjärndöd. Jupp,fast om alkohol skulle föras in nu i dagens samhälle skulle det lätt klassas som en drog och bli förbjudet.(samma sak med snus och tobak.) Tror jag i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Ja man borde hålla sig till ofarliga saker som alkohol och tobak om man röker cannabis blir man ju typ hjärndöd. Haha, Skojare. Ofarliga? Du har fortfarande din pyjamas på dig va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 (redigerad) Jupp,fast om alkohol skulle föras in nu i dagens samhälle skulle det lätt klassas som en drog och bli förbjudet.(samma sak med snus och tobak.) Tror jag i alla fall. Vad jag vet är alkohol en drog, likaså tobak (nikotin). Edit: "WHO's defination av en drog (som även tillämpas här i Sverige) är att den ska vara giftig, beroendeframkallande och berusande." Redigerad 22 april, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts