Gäst Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 MEN HUR FÅR MAN WASHINGTONS EFTER SEJ SVARA PÅ DEN FRÅGAN TACK DET GÅR INTE! TA WASHINTONEN I DOWNTOWN OCH KÖR MED DEN OCH LEK ATT DU ÄR EN POLIS SOM JAGAR DIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 DET GÅR INTE! TA WASHINTONEN I DOWNTOWN OCH KÖR MED DEN OCH LEK ATT DU ÄR EN POLIS SOM JAGAR DIG! Hahaha klockren! 1-0 Enbom! Men det är faktiskt inte sant, jag har fått Washingtons efter mig. Kan det vara så att de bara kommer efter att man haft fem stjärnor ett tag? De är ju FBI, precis som Ranchers. Testa att hålla dig på fem stjärnor ett tag, de lär inte komma på sex eller fyra stjärnor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Nu har jag det! den kommer på uppdraget "check in at the check out" (tror det heter det) efter man knäppt gubben på flygplatsen och kör därifrån så kommer dom när man lämnar eskobar området. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Nu har jag det! den kommer på uppdraget "check in at the check out" (tror det heter det) efter man knäppt gubben på flygplatsen och kör därifrån så kommer dom när man lämnar eskobar området. Stämmer! Men är det FBI? jag trodde det var typ Mafian eller ngt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 "check in at the check out" (tror det heter det) Check Out At The Check Inn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Ja, inte är det FBI iaf Men jag har fått det "på riktigt", vid (troligen) fem stjärnor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Stämmer att det är maffian, men han ville ju bara bli jagad spela roll vem som kör bilen GTApimpfoolife: gillar du att märka ord eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 4 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Mamma mia ni snackar för mycket skit så jag fattar inte ett jota (Förlåt om jag sårar er ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Då sammanfattar jag det lite kort åt dig....du blir inte jagad av FBI med den bilen utan av maffian i uppdraget "Check Out At The Check Inn", vill du KÖRA den finns den att hämta i downtown i gränden vid pizzaerian.........thats it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 4 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Okej nu fattar jag . Tack så jätte mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts