thegtafreak Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Alltså när jag får fem sjärnor (FBI efter mig) så kommer bara FBI rancher men inte FBI washington! vad är fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Alltså när jag får fem sjärnor (FBI efter mig) så kommer bara FBI rancher men inte FBI washington! vad är fel Ingenting det är nog så för alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 22 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Vaaaaa snyft snyft buhuuuuuuuuu :'( :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Ingenting det är nog så för alla Mja, jag vet att jag fått Washingtons efter mig, så de finns men är ovanliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Om du är ute efter att "sno" den och köra runt med den så finns den att hämta utan bevakning i gränden vid pizzaerian i downtown, och ja du kan även göra polisuppdragen med den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 22 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Nej jag vill bli jagad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 24 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Svara någon snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 (redigerad) Jag fick såna efter mig när jag använde pansarvagnen, kom både såna och jeepar....4 stjärnor hade jag tror jag... Sen får man väl såna efter sig vid nåt uppdrag (inte helt säker) Redigerad 24 april, 2005 av Hey it`s mr Lee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 25 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 VA fyra stjärnor bara vänta lite har du vc på playstation eller på pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Jag har det till PC, tror inte det spelar någon roll...5 stjärnor kommer väl Armen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Jag har det till PC, tror inte det spelar någon roll...5 stjärnor kommer väl Armen? Nej armén kommer vid 6 stjärnor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 En stjärna = Polis fotgängare som slår. (Den enda som kan försvinna utan "hjälp") Två stjärnor = Polis bilar som jagar dig, letar upp dig (vet ej om dom skjuter) Tre stjärnor = Helikopter(?) Och dom vanliga poliserna skjuter. Fyra stjärnor = Polis Cheeta (stavning?) och S.W.A.T Fem stjärnor = F.B.I bilarna kommer. Sex stjärnor = Armen kommer. Är inte alls säker på detta () men tror det är något åt det hållet. Något som är riktigt kasst med Armen är att Polis helikoptrarna inte ersätts med Hunters, och pansarvagnarna inte skjuter. /Wea P.S Om det är fel, får ni gärna skriva rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 En stjärna: polis med kravallbatong två stjärnor: poliser i bilar, dom skjuter tre stjärnor: helikopter, polis-cheetah fyra stjärnor: piketbuss fem stjärnor: FBI sex stjärnor: armén Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 26 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Ja så är det men hur får jag washingtons efter mig det var faktiskt frågan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 En stjärna: polis med kravallbatong två stjärnor: poliser i bilar, dom skjuter tre stjärnor: helikopter, polis-cheetah fyra stjärnor: piketbuss fem stjärnor: FBI sex stjärnor: armén Polis cheetan e ju såna Miami Vice snubbar väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 tre stjärnor: helikopter, polis-cheetah fyra stjärnor: piketbuss Polis Cheetah = Civilister som arbetar undercover... precis som Crockett and Tubbs piketbuss eller Swat bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Visst fanken ja det var 6 stjärnor man kan få Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 28 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 MEN HUR FÅR MAN WASHINGTONS EFTER SEJ SVARA PÅ DEN FRÅGAN TACK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Man kan inte få FBI washington efter sig.Och sluta skriva så många topicar och onödiga inlägg. Din jävla spammare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 MEN HUR FÅR MAN WASHINGTONS EFTER SEJ SVARA PÅ DEN FRÅGAN TACK MAN KANSKE INTE KAN FÅ DET, HAR DU FÖRSTÅTT TILLRÄCKLIGT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts