Master_sage Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Nån som vet vart man kan köpa en billig ,megafon?? Det e så jädra grymt ...måste ha en! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Känner en som har en... Jo dom är coola! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 22 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Ingen som vet!? Typ från nån begagnad hemsida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Ingen som vet!? Typ från nån begagnad hemsida... Begagnad hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 22 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Begagnad hemsida? Jaja! Jag tar ett exempel om det e så svårt att förstå! www.blocket.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 "Mitt namn är Rulltsols-Sigge. Jag har megafon, så passa er!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 22 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 "Mitt namn är Rulltsols-Sigge. Jag har megafon, så passa er!" Öhh...okej? Vad vill du mena med det där? Svara på min fråga istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 "Mitt namn är Rulltsols-Sigge. Jag har megafon, så passa er!" PUNGI!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 22 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Typiskt.... att det är så sällsynt nu förtiden... Och föressten,kan vi hålla oss till topicen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Jag är så snäll. http://www.teknikmagasinet.se/prod/stor_bild/550016.jpg Så, ge dig iväg till närmaste teknikmagasin. Den kostar 400 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Jag är så snäll. http://www.teknikmagasinet.se/prod/stor_bild/550016.jpg Så, ge dig iväg till närmaste teknikmagasin. Den kostar 400 kr. Vah . 400:- för en 1800-tals mikrofon, (dom skojar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 22 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Jag är så snäll. http://www.teknikmagasinet.se/prod/stor_bild/550016.jpg Så, ge dig iväg till närmaste teknikmagasin. Den kostar 400 kr. Jävla cool! men jag tänkte mig mer typ en sån där som har en sladd till mikrofonen! Om ni fattar vad jag menar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 "Mitt namn är Rulltsols-Sigge. Jag har megafon, så passa er!" Hej, jag heter Sigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 MEn vet ingen!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 MEn vet ingen!? Cortez sa ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Cortez sa ju. Ja! Men gärna någon billigare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Billigare å billigare. köpt skiten och spring runt å skrik lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Billigare å billigare. köpt skiten och spring runt å skrik lite Hahahahah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts