armin Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Har någon märkt att om man tar en (tractor) och trycker upp eller ner saken bakom traktorn går upp och ner jag har inte provat men man kanske kan hus vagnar bakom bilen. !(STAVNING)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Har någon märkt att om man tar en (tractor) och trycker upp eller ner saken bakom traktorn går upp och ner jag har inte provat men man kanske kan hus vagnar bakom bilen. !(STAVNING)! Jo, det har jag märkt...iof ganska gammalt, men det finns säkert personer som inte har märkt det än... det är kul att koppla såhär: traktor-->traktor-->traktor-->bil eller ännu fler traktorer...vad vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Trodde alla visste om det Men det finns säkert fler som inte vet om de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Har någon märkt att om man tar en (tractor) och trycker upp eller ner saken bakom traktorn går upp och ner jag har inte provat men man kanske kan hus vagnar bakom bilen. !(STAVNING)! Funkar på en Towtruck också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Haha, det visste jag inte! måste testast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Man kan göra olika saker med den spaken på de flesta arbetsfordon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Man kan göra olika saker med den spaken på de flesta arbetsfordon. Konstigt nog inte sement-bilen!(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Det finns lite buggar, om man bogserar en lastbil å svänger skarpt åt höger eller vänster får tractorn och lastbilen überfart! Om man bogserar Ranchern å åker upp för en klippväg så att ranchern står på marken å raktorn på klippväggen (alltså riktad uppåt) så får dom überfart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Det finns lite buggar, om man bogserar en lastbil å svänger skarpt åt höger eller vänster får tractorn och lastbilen überfart! Har prövat det, ibland händer de att lastbilen flyger ur och iväg som bara fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Konstigt nog inte sement-bilen!(?) Joo men sementblandaren snurar då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Det finns lite buggar, om man bogserar en lastbil å svänger skarpt åt höger eller vänster får tractorn och lastbilen überfart! Om man bogserar Ranchern å åker upp för en klippväg så att ranchern står på marken å raktorn på klippväggen (alltså riktad uppåt) så får dom überfart... Nu avslöjade du hemligheten bakom min nästa film! Jag har planerat att göra en sån film, och hoppas på att de flesta på GTAsajten inte visste om buggen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lillfoppa Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Har någon märkt att om man tar en (tractor) och trycker upp eller ner saken bakom traktorn går upp och ner jag har inte provat men man kanske kan hus vagnar bakom bilen. !(STAVNING)! förlåt, men jag förstod inte riktigt inlägget... Vilken sak är det man ska trycka upp och ner? högra analogen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 förlåt, men jag förstod inte riktigt inlägget... Vilken sak är det man ska trycka upp och ner? högra analogen? Jo, någon av analogerna är det man ska trycka upp och ner med, så går draget upp och ner på traktorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Har någon märkt att om man tar en (tractor) och trycker upp eller ner saken bakom traktorn går upp och ner jag har inte provat men man kanske kan hus vagnar bakom bilen. !(STAVNING)! Det är superkul att ta en korvbil efter traktor, och så svänga (testa så ser ni vad som händer ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts