Moroni_Family Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Jag har precis köpt den privata flygplatsen i öknen, men när man ska lära sig att flyga är det jättesvårt, första klara jag, andra klara jag, men nu är jag på tredje flyg-uppdraget, man ska åka in i en sån ring i luften, men planet går inte att flyga så högt, den ramlar bara ihop liksom. snälla jag skulle jätte järna vilja ha hjälp med detta, vet ni hur man gör så svara, snälla??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Vilket plan kör man i det del-uppdraget? Kan vara något plan med landningsställ som du glömt fälla upp, då går de knappt att lyfta med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Tryck R3 för och fälla upp hjulen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Har inte heller klarat det, det är ett riktigt jävla piss-uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 22 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Aa, det gick att fälla upp ljulen, tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 22 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Nu är jag på det uppdraget när man ska åka med ett plan och göra loppen, men när jag drar analoga spaken bakåt då börjar den att göra loppen, sen svänger den bara och då förlorar jag och får göra om allt igen, kan nån hjälpa mig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Nu är jag på det uppdraget när man ska åka med ett plan och göra loppen, men när jag drar analoga spaken bakåt då börjar den att göra loppen, sen svänger den bara och då förlorar jag och får göra om allt igen, kan nån hjälpa mig?? Finns väl inga igentliga tips på det, håller du spaken rakt och stadigt? Väldigt känsligt för rörelser nämligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Dom här lirarana kan sina grejor, mycket bra tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 22 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Nu är jag på det uppdraget där man sak spränga planet, jag har dödat alla vakter och har fått fallskärmen, det står att jag ska plantera bomben, är det den bomben som jag har en av, men vart ska jag plantera den då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Kasta alla dina Satchel Charges på planet och hoppa av! Du borde spoilervarna i dina inlägg....Och uppdraget heter Stowaway va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 22 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Kasta alla dina Satchel Charges på planet och hoppa av! Du borde spoilervarna i dina inlägg....Och uppdraget heter Stowaway va? AA så heter uppdraget, men på mitt första försök så plantera jag bomben, sen hoppa jag av, då står det Misson Field, you suppusd to destraoy the plane (stavar dåligt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 AA så heter uppdraget, men på mitt första försök så plantera jag bomben, sen hoppa jag av, då står det Misson Field, you suppusd to destraoy the plane (stavar dåligt) Då sprängde du antagligen inte planet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 22 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Då sprängde du antagligen inte planet Men ska jag stå i planet när jag spränger det?? dör jag inte då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 (redigerad) Men ska jag stå i planet när jag spränger det?? dör jag inte då?? Du ska plantera bomben, ta fram avfyrningsknappen, vara beredd att avfyra samtidigt som du hoppar av planet. Redigerad 22 april, 2005 av Azore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Du ska plantera bomben, ta fram avfyrningsknappen, vara beredd att avfyra samtidigt som du hoppar av planet. Wierd... Jag slängde bara ut en satchel charge, sen hoppade jag ut och videoklippet kom automatiskt att det sprängdes och sen dinglade man neråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 22 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Du ska plantera bomben, ta fram avfyrningsknappen, vara beredd att avfyra samtidigt som du hoppar av planet. Tack, det funkade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Så bra....Det är lugnt ett av dom roligaste uppdragen i spelet Första gången kastade jag ut ca 500 väskor...Ville va säker på att den skulle förstöra knarket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 ...Ville va säker på att den skulle förstöra knarket Vilket knark?, är det inte planet man ska förstöra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Vilket knark?, är det inte planet man ska förstöra? Jo och det är knark i planet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts