Crouching.tiger Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Jag fick på något sätt upp ögonen när jag spelade SA. en röst i mitt huvud sa: "Country är ballt!" jag skrattar åt låtarna i SA, de är så stereotypa och roliga, men samtidigt tycker jag om att lyssna på dem. man blir glad av country och får upp bilder av cowboyhattar, stora amerikanska bondgårdar, gitarrer och galna hillbillies med hagelgevär i händerna. vad tycker ni om countrymusiken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Den är inge vidare, orkar inte att utveckla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Ja det kan vara ganska ballt att lyssna på Men jag lyssnar iofs aldrig på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Lyssnar bara på det i SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Gillar den. Går faktiskt att lyssna på även utanför San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Jag älskar country i spelet. "I love a rainy nigth" är så bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Jag älskar country i spelet. "I love a rainy nigth" är så bäst! Ja, fast då ska man åka camping-motorcykeln på landet när det regnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 He he.har proppat med country på datorn skönaste musik stilen. inget skrik och oljud eller dryga beats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 23 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 He he.har proppat med country på datorn skönaste musik stilen. inget skrik och oljud eller dryga beats Precis. den är sådär mysig och trygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts