danil89 Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Mitt favoritspel för tillfället är F1 Challenge, jag kör regelbundet och jag tycker att det är kul. Jag har också hittat moddar på en site, den bästa siten för F1C tycker jag är denna: Racingsimulations. Man kan ladda ner nya säsonger tex 2003 och 2004 på den här siten: Emac. Är någon annan här intresserad av F1 99-02 Challenge här? Isåfall berätta vad ni tycker om spelet och kanske prata om någon bra modd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Mjo, jag älskar F1 spel, och F1C är det enda som kommer finnas ett tag nu - därför spelar jag. Min ratt har pajjat så jag spelar med tangentbord.. men snart fixar man väl en ny ratt, efter att man köpt sig en grym dator Emac moddarna är de enda jag tankar = 100% kvalite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 22 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Jo, de ska vara bra, men det blir jobbigt att ladda ner den utan bredband. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Är inte så mycket för racing spel. blir så instängt och inge frihet i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts